“Master In The House 2” akan bermula tanpa Lee Seung Gi

Nampak gayanya Lee Seung Gi tidak akan turut serta dalam rancangan “Master in the House” Musim 2  yang akan SBS telah mengulas secara ringkas mengenai laporan bahawa Lee Seung Gi tidak akan menyertai Musim 2.

Pada 29 November, SPOTV News melaporkan selepas perbincangan yang panjang, telah diputuskan bahawa Lee Seung Gi tidak akan menyertai musim kedua “Master in the House”, yang akan memulakan penggambaran pada pertengahan Disember dengan ahli yang lain.

Menurut saluran berita itu, agak sukar bagi Lee Seung Gi untuk meneruskan penggambaran di tengah-tengah konflik pertikaian berterusan dengan agensinya Hook Entertainment, serta pertindihan jadual penggambaran filem terbarunya “Big Family” (terjemahan literal).

Sebagai maklum balas kepada laporan itu, jurucakap “Master in the House” menjelaskan kepada YTN Star, “Pasukan produksi merancang untuk memulakan penggambaran dengan ahli [yang lain] sementara menunggu Lee Seung Gi.”

“Masa yang tepat untuk kepulangan Lee Seung Gi masih belum ditentukan,” sambung mereka, “tetapi pasukan produksi dan pelakon berharap semuanya akan diselesaikan dengan baik dan Lee Seung Gi, yang sedang melalui masa sukar, akan kembali secepat mungkin.”

Awal bulan ini, telah didedahkan bahawa Lee Seung Gi telah menghantar pensijilan kandungan kepada agensinya Hook Entertainment, meminta pendedahan pembayaran yang telus. Baru-baru ini, bangunan pejabat agensi itu turut menjalani pemeriksaan dan rampasan oleh Bahagian Siasatan Jenayah Agensi Polis Negara kerana disyaki penyelewengan oleh beberapa eksekutif.

Berikutan laporan Dispatch yang mendakwa bahawa Lee Seung Gi tidak menerima sebarang keuntungan muzik digitalnya sepanjang 18 tahun kerjayanya, wakil undang-undang Lee Seung Gi menambah bahawa bintang itu telah dihina dan diugut apabila dia meminta pecahan keuntungan. Hook Entertainment menafikan dakwaan itu, yang mana pihak Lee Seung Gi bertindak balas dengan mendakwa bahawa kenyataan Hook Entertainment adalah pembohongan.

Sumber : 1 | 2

loading...