Ini dia 20 drama Korea tahun 2019 dengan ‘rating’ tontonan tertinggi dan mungkin jadi pilihan anda!

Annyeong gais. Nampaknya musim PKP ditambah lagi sehingga 28 April. Jadi, pasti sesetengah korang tak tahu nak buat apa dah kan. Why not tonton drama nk lagi. Dengan lambakan drama Korea yang telah dan sedang ditayangkan sehingga April 2020 ni,…

Gong Hyo Jin dan Kim Nam Gil tepati ramalan menang Daesang di KBS & SBS Drama Awards 2019. Jom semak senarai penuh pemenang!

Seperti kebiasaan tanggal 31 Disember setiap tahun, dua majlis anugerah paling berprestij ini akan berlangsung serentak. . KBS Drama Awards 2019 telah dihoskan oleh Shin Hye Sun dan Jun Hyun Moo. Manakala SBS Drama Awards 2019 pula dihoskan oleh Jang Nara,…

Lima drama Korea terbaru akan bersiaran sepanjang Oktober ini!

Annyeong Yorobun, Chinguyaa, Oktober kembali menjengah gais! Macam biasa, kami kongsikan beberapa drama Korea terbaru yang akan bersiaran sepanjang bulan ini. Berbaki 2 bulan lebih lagi sebelum 2019 melabuhkan tirainya. So, dah berapa banyak drama korang tengok tahun ni ye?…

[Pena Kmania] 7 Selebriti Korea ini berkongsi Tip-Tip Kecantikan

Untuk siri kali ini, penulis akan menceritakan tentang petua-petua dan tips dari para idols dan bintang Korea yang lain. Tips ini di ambil dari beberapa koleksi  artikel di internet, yang mana penulis kumpulkan untuk dikongsikan dengan pembaca. Terdapat pelbagai tips…