NCT Dream buka trak makanan dalam rancangan realiti terbaru mereka “STARSTRUCK”

Peminat NCT Dream, NCTzen, sudahkah anda bersedia untuk menikmati rancangan realiti terbaru mereka?

Pada 8 November, SM Entertainment mengumumkan bahawa NCT DREAM akan membintangi rancangan realiti mereka sendiri yang dipanggil “STARSTRUCK”—sebuah permainan kata dengan dua makna “Starstruck” dan “Star’s Truck.”

“STARSTRUCK,” yang difilemkan semasa siri jelajah dunia NCT DREAM “THE DREAM SHOW2” awal tahun ini, akan mengikuti idol tersebut apabila mereka membuka trak makanan khas di Los Angeles untuk menyatakan rasa terima kasih mereka kepada peminat. Disamping itu, NCT DREAM juga berpeluang bertemu secara dekat dengan peminat tempatan selain mencipta kenangan yang sukar untuk dilupakan.

Walau bagaimanapun, untuk membuka trak makanan, ahli NCT DREAM perlu memenuhi pelbagai pencarian dan misi yang menghiburkan. Rancangan itu juga akan menyoroti NCT DREAM ketika mereka melawat pantai Santa Monica dan pelbagai lokasi lain di kawasan Los Angeles, termasuk kampus kolej.

“STARSTRUCK,” dengan lima episod, akan ditayangkan pada 1 Disember jam 6 petang KST melalui Weverse. Episod baharu akan disiarkan setiap hari Jumaat jam 6 petang KST, dan pratonton khas akan disiarkan di saluran YouTube rasmi NCT DREAM pada 1 Disember jam 12 malam KST.

Sumber :

loading...