Song Joong Ki & isteri timang ‘baby boy’ dan kongsi rasa teruja dengan peminat

Song Joong Ki dan isterinya Katy Louise Saunders kini bergelar ayah dan ibu setelah kehadiran bayi lelaki pertama mereka!

Pada 14 Jun, agensi Song Joong Ki, High Zium Studio secara rasmi mengumumkan, “Song Joong Ki dah selamat jadi bapa kepada seorang bayi lelaki di Itali.”

Pelakon itu juga turut  berkongsi berita gembira itu secara peribadi dengan peminat menerusi fancafe rasminya, bersama dengan gambar comel anaknya memegang jarinya.

Surat penuh Song Joong Ki adalah seperti berikut:

Hello, ini Joong Ki.
Saya ingin tahu bagaimana keadaan anda semua.

Seperti yang anda ketahui dengan baik, saya telah menamatkan penggambaran untuk filem “My Name Is Loh Kiwan” di Hungary, dan saya juga mendapat penghormatan untuk menghadiri Festival Filem Cannes untuk filem “Hopeless.” Semua momen dari festival filem itu masih terasa seperti mimpi bagi saya; itulah betapa gembiranya saya menghabiskan hari-hari saya.

Hari ini, saya ke sini untuk menyapa anda kerana saya ada satu lagi berita yang terasa seperti mimpi, dan saya mahu menjadi yang pertama memberitahu anda.

Sekarang, saya berada di Itali, di kampung halaman isteri saya di Rom, dan telah menemui bayi kami. Ia seorang anak lelaki yang sihat. Kedua-dua bayi serta ibunya berada dalam keadaan yang sangat baik. Saya akhirnya berpeluang untuk menjaga keluarga saya dengan gembira dan bersyukur,

Saya rasa kehadiran anak lelaki kami ini adalah anugerah paling berharga yang Tuhan berikan kepada kami sebagai pasangan suami-isteri, yang mana impian terbesar adalah untuk mewujudkan keluarga bahagia sepanjang hayat kami. Dan saya rasa hari yang hebat ini telah tiba berkat sokongan ramai orang. Terima kasih

Saya sentiasa berterima kasih kepada Ki Aile [peminat Song Joong Ki] yang memberikan kasih sayang mereka yang tulus dan tidak berubah, dan saya, Joong Ki, juga dengan tulus berharap agar ada kegembiraan yang besar dalam semua kehidupan anda juga.

Saya akan kembali dengan karya yang luar biasa sebagai seorang aktor. Harap anda semua sihat selalu dan saya sayang kamu semua.

Tahniah kepada Song Joong Ki, Katy Louise Saunders, dan keluarga baru mereka!

Sumber : 1

loading...