Im Soo Hyang luah perasaan dukacita atas pemergian Lee Ji Han

Im Soo Hyang telah berkongsi sepucuk surat selepas pemergian pelakon yang berlakon bersamanya, Lee Ji Han.

Terdahulu pada 30 Oktober, agensi Lee Ji Han 935 Entertainment mengesahkan bahawa pelakon itu telah meninggal dunia akibat tragedi di Itaewon. Drama Lee Ji Han akan datang “Kkokdu’s Gye Jeol” (tajuk literal, juga bermaksud “The Season of Kkokdu”) yang dibintangi oleh Kim Jung Hyun dan Im Soo Hyang telah ditangguhkan berikutan berita itu. Dilaporkan bahawa Lee Ji Han telah memegang watak Jung Yi Deun, bekas teman lelaki Han Gye Jeol (Im Soo Hyang), dan sedang menjalani penggambaran sehingga baru-baru ini.

Pada 1 November, menerusi muat naik Instagram Story, Im Soo Hyang meluahkan perasaannya terhadap pemergian pasangan lakonannya itu. Ini adalah apa yang ditulis Im Soo Hyang:

Ji Han, awak mesti gembira di tempat yang lebih baik.

Semalam, saya sepatutnya membuat penggambaran sepanjang hari dengan awak, tetapi selepas mendengar berita itu, kami semua berkumpul dipengebumian awak. Tiada siapa yang boleh berkata apa-apa untuk masa yang lama, dan kami hanya duduk terpinga-pinga.

Awak adalah seorang yang sangat gigih dalam memulakan kerjaya dalam industri hiburan Korea dan awak sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik. Apabila sampai ke majlis pengebumian, ibu bapa awak memegang tangan saya dan memberitahu saya bagaimana awak pulang  dengan bangga mengatakan bahawa saya memuji awak kerana melakukan kerja yang baik. Saya rasa saya menangis terlalu lama kerana saya menyesal tidak memberi perhatian lebih kepada awak dan tidak meluahkan kata-kata semangat yang lain.

Saya sangat terluka untuk membiarkan rakan sekerja saya pergi dahulu. Pihak produksi, krew pasukan dan saya  akan bekerja lebih keras untuk bahagian awak supaya awak boleh rasa bangga dari tempat awak dan saya harap awak akan tenang sekarang.

Kepada semua yang menjadi bintang melalui tragedi Itaewon ini, semoga anda semua berehat dengan aman.

Pada 31 Oktober, seorang wakil daripada pasukan produksi “Kkokdu’s Gye Jeol” berkongsi bahawa penggambaran ditangguhkan buat sementara waktu dan akan disambung semula pada masa akan datang.

Takziah kami ucapkan kepada semua yang terjejas akibat tragedi ini, termasuk Lee Ji Han. Semoga semua mangsa berehat dengan aman.

Seperti dilaporkan majlis pengkebumian Lee Ji Han telah diadakan pada 1 November.

Info tambahan :

Seorang saksi berkata bahawa Lee Ji Han pada mulanya tidak berhasrat untuk menghadiri pesta Halloween di Itaewon.

Dia dilaporkan baru pulang dari penggambaran drama dan menuju ke rumahnya di kawasan Itaewon.

Semasa melihat orang ramai di Itaewon, Lee Ji Han ternampak seorang kanak-kanak kecil dan cuba menyelamatkannya.

Gadis kecil itu terselamat. Namun, nyawa Lee Ji Han tidak dapat diselamatkan lagi.

Sumber berkata, keluarga gadis kecil itu melahirkan rasa terima kasih dan takziah atas pemergian Lee Ji Han.

Sumber : 1 | 2

loading...