Kim Young Ah, Shin Do Hyun & Lee Sang Hee sertai Yoo Teo untuk siri hit Amerika “The Recruit” Musim 2

Nampaknya beberapa lagi pelakon Korea bersedia untuk menyertai siri Netflix Amerika “The Recruit” Musim 2.

Pada 25 Januari, Netflix telah mengumumkan bahawa Kim Young Ah, Shin Do Hyun, dan Lee Sang Hee akan menyertai Yoo Teo, yang sebelum ini telah disahkan untuk Musim 2 siri hit itu.

“The Recruit” mengikuti Owen Hendricks (Noah Centineo), seorang peguam baru di CIA ketika dia menerokai dunia pengintip yang berbahaya. Yoo Teo akan memainkan watak Jang Kyun, seorang ejen Perkhidmatan Perisikan Kebangsaan (NIS) Korea Selatan yang bijak dan berdedikasi yang mempertaruhkan dirinya untuk melindungi orang yang dia sayangi.

Kim Young Ah sebagai Grace, seorang pegawai perisikan kanan yang bijak dan ibu tunggal yang berdepan dengan tekanan yang semakin meningkat untuk mendedahkan aktiviti CIA di negaranya.

Shin Do Hyun pula menggambarkan Lee Yoo Jin, seorang wanita muda yang bersemangat bebas dengan dan mempunyai hubungan zaman kanak-kanak dengan Owen.

Manakala Lee Sang Hee memegang watak sebagai isteri Jang Kyun, Nan Hee, seorang pekerja bantuan Korea yang bersemangat dan setia dengan rasa humor yang jenaka.

Penambahan pelakon Korea yang berbakat ini dijangka membawa lapisan baharu kepada kisah “The Recruit” Musim Kedua, sekaligus menyuntik lebih ketegangan, drama dan pengintipan yang mengujakan pada hubungan antara watak dan plot keseluruhan. Dengan pelakon wanita Korea hebat yang berjaya menyertai barisan siri ini, jangkaan untuk musim akan datang mencapai tahap yang lebih tinggi, membuatkan peminat tidak sabar menunggu bab seterusnya dalam siri Amerika yang penuh ketegangan ini.

Sumber : 1 | 2 | 3

loading...