Lee Ji Ah dan Kang Ki Young jadi pakar penceraian dalam drama JTBC terbaru

Lee Ji Ah dan Kang Ki Young sedang bersiap sedia untuk drama terbaru JTBC “Queen of Divorce”

“Queen of Divorce” mengikuti kisah Sara Kim (Lee Ji Ah), penyelesai masalah perceraian terhebat di Korea, dan peguam yang agak pelik, Dong Ki Joon (Kang Ki Young) ketika mereka tanpa gentar membawa keadilan kepada “pasangan yang jahat” dengan penyelesaian mereka.

Lee Ji Ah memainkan watak Sara Kim, yang merupakan ketua pasukan syarikat penyelesaian perceraian, Solution. Sara Kim adalah menantu keluarga di sebalik firma guaman terbaik di Korea, tetapi dia kehilangan segala-galanya dalam sekelip mata selepas suaminya menikamnya dari belakang. Selepas itu, dia berubah menjadi penyelesai masalah perceraian yang menyediakan penyelesaian yang disesuaikan dengan sempurna kepada mereka yang dianiaya dan mahu menghukum pasangan jahat mereka.

Kang Ki Young memainkan watak rakan kongsi perniagaan Sara Kim dan penasihat Solution Dong Ki Joon. Semasa menjadi pendakwa raya, Dong Ki Joon seorang yang rajin dan mempunyai intuisi yang luar biasa sehingga dia mendapat gelaran “Gembala.” Dia mempunyai kadar pendakwaan tertinggi di Pejabat Pendakwa Daerah Barat Daya, tetapi atas sebab tertentu, dia berundur dari jawatannya, menimbulkan rasa ingin tahu tentang latar belakangnya.
Dong Ki Joon kemudiannya meletakkan jawatannya atas sebab-sebab tertentu. Untuk tambahan, ini adalah kali pertama Kang Ki Young diberikan watak utama dalam drama.

“Queen of Divorce” akan ditayangkan pada 31 Januari depan.

Sumber : 1

loading...