Jessica Jung kembali ke Malaysia sempena konsert solo pertamanya. Tiket mula dijual 15 Disember 2023

Jessica Jung, Selebriti Korea Kembali ke Malaysia Setelah 6 Tahun, Mengumumkan Tiket untuk Konsert Dunia Pertama di Kuala Lumpur pada 15 Disember

Penyanyi  terkenal dari Korea yang juga merupakan warganegara Amerika, Jessica Jung, akan mengadakan konsert solo pertamanya di Malaysia yang bertajuk <Diamond Dreams Concert Tour>! Dianjurkan oleh Sum Supreme Media, MSI Group, Bombear, 43, Ticatech, dan Cosense, Jessica Jung <Diamond Dreams Concert Tour> in Malaysia akan diadakan pada 13 Januari 2024 (Sabtu) jam 7 petang, di Mega Star Arena, Kuala Lumpur. Setelah 6 tahun berlalu, Jessica akhirnya akan bertemu dengan “Golden Stars” (panggilan peminatnya) di Malaysia!

Jessica telah memulakan kerjayanya di Korea pada tahun 2007. Dengan suara yang unik dan persembahan pentas yang memukau, dia telah memenangi hati peminat di seluruh dunia. Dengan kecantikannya dan personaliti yang serius, Jessica telah dikenali sebagai “Ice Princes” selama bertahun-tahun.

Dia semakin berkembang dengan melibatkan diri dalam pelbagai bidang termasuk sebagai penyanyi, pelakon, pereka fesyen, dan penulis. Beliau tidak hanya mencipta jenama fesyen sendiri, Blanc & Eclare, tetapi  dia juga menulis sebuah novel autobiografi. Untuk berinteraksi dengan peminat, dia juga membuka saluran YouTube dan berkongsi kehidupan harian secara berkala.

Baru-baru ini, Jessica telah mengeluarkan beberapa album mini dan lagu digital, termasuk <With Love, J>, <WONDERLAND>, <My Decade>, dan <Call Me Before You Sleep>. Pada tahun 2022, Jessica menyertai rancangan realiti menyanyi di China, <Sisters Who Make Waves Season 3> dan <The Treasured Voice 4>, sekali lagi membuktikan kebolehan nyanyiannya kepada penonton. Penampilannya yang cemerlang dalam rancangan tersebut mendapat pengiktirafan yang tinggi dan popularitinya melonjak setelah itu.

Pada bulan November tahun ini, selepas 6 tahun, Jessica akhirnya kembali ke industri muzik dengan melancarkan album mini keempatnya yang bertajuk <BEEP BEEP>. Dalam album terbaru ini, dia tidak hanya terlibat dalam penulisan lirik dan muzik tetapi juga mencipta dua lagu, <Better Late Than Never> dan <Set Me Free>. Album ini juga menampilkan kolaborasi dengan Amber, bekas ahli F(x), dalam lagu <Get it? Got it? Good>, yang pasti memberi kejutan kepada peminat.

Jessica kini sedang mengadakan konsert dunia peribadinya yang bertajuk <Diamond Dreams Concert Tour>, dan Kuala Lumpur dipilih sebagai salah satu destinasi. Jualan tiket konsert akan bermula pada 15 Disember 2023, jam 4 petang, melalui platform https://www.ticket2u.com.my/. Sila pastikan anda membeli dan mendapatkan tiket hanya melalui ticket2u bagi mengelakkan sebarang insiden yang tidak diingini. 

Harga tiket akan dijual seperti berikut : RM888 (VIP), RM688 (CAT1) RM488 (CAT2) dan RM388 (CAT3). Harga yang dinyatakan tidak termasuk yuran pengendalian RM4. 

Pelan kedudukan dan harga tiket

Selain itu, peminat VIP juga akan mendapat peluang memenangi poster bertandatangan dan SoundCheck. “Golden Stars”, jangan lepaskan peluang untuk berada bersama dewi anda dalam satu pengalaman yang berharga dan tak terlupakan!

Berikut merupakan keterangan mengenai “Golden Stars Fan Pre-Booking” yang akan diuruskan oleh Kelab Peminat Jessica Jung Malaysia. Anda boleh dapatkan maklumat lanjut mengenainya di JessicaJungMYFC.

 

Untuk maklumat lanjut mengenai  faedah-faedah peminat sebagai “Golden Stars” dan butiran konsert, sila layari halaman rasmi Facebook dan Instagram 43.

loading...