Kisah cinta dari dua dunia yang berbeza “Tell Me That You Love Me’ akan datang di Disney+ Hotstar 27 November ini

Apabila takdir mempertemukan dua orang dari dunia yang sangat berbeza, kisah cinta yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata terkata akan ditulis dalam ‘Tell Me That You Love Me , sebuah siri baharu yang menyentuh hati yang akan ditayangkan di Disney+ Hotstar pada 27 November ini.

Tell Me That You Love Me akan membawa penonton menyaksikan kisah cinta yang berbeza apabila mereka mula melihat dunia melalui kaca mata orang lain.

Jung Mo Eun, seorang pelakon yang sedang berjuang, telah dipecat selepas hanya sehari di set. Dia akan mendapati dirinya pada permulaan siri pertemuan yang tidak dijangka dengan Cha Jin Woo, seorang artis pekak berbakat.

Apabila kedua-duanya terus bertemu antara satu sama lain, hubungan mereka semakin kuat, dan mereka berdua menyedari bahawa cinta boleh diluahkan dengan lebih banyak cara daripada hanya melalui kata-kata, dan terdapat bunyi tertentu yang hanya dapat didengari oleh hati.

Diangkat dari siri Drama Televisyen Jepun klasik dan TBS Tell Me That You Love Me (Ditulis oleh Eriko Kitagawa, Terbitan TBS Television Inc.), Tell Me That You Love Me dilakonkan oleh Jung Woo Sung (The King, Hunt) sebagai Cha Jin Woo, seorang artis pekak. Sementara itu, Shin Hyun Been (Reborn Rich, Reflection of You) memainkan watak Jung Mo Eun, seorang pelakon yang sedang berjuang. Kim Ji Hyun (The Smile Has Left Your Eyes, Justice) sebagai Song Seo Kyung, pengarah di pusat seni dan bekas teman wanita Jin Woo. Manakala, Lee Jaekyun (Shark: The Beginning, Song of the Bandits) sebagai Yoon Jo Han, komposer dan kawan zaman kanak-kanak Mo Eun. Siri ini ditulis oleh Kim Min Jeong (Love in the Moonlight) dan diarahkan oleh Kim Youn Jin (Our Beloved Summer).

Jangan lupa tonton Tell Me That You Love Me bermula 27 November 2023 hanya di Disney+ Hotstar

loading...