Berdepan dengan masalah kesihatan, Tiffany Girls’ Generation berehat seketika dari aktiviti seni

Pada 14 November, Sublime Artist Agency berkongsi kenyataan mengenai kesihatan Tiffany.

Baca kenyataan penuh di bawah:

Hello. Ini adalah Sublime.

Kami ingin berkongsi maklumat mengenai jadual artis kami, Tiffany Young yang akan datang.

Baru-baru ini, Tiffany Young telah menjalani pemeriksaan perubatan kerana tahap kesihatan yang membimbangkan. Sehubungan dengan itu, kakitangan perubatan menasihatkan beliau untuk mendapatkan rehat sekurang-kurangnya dua minggu untuk kembali stabil.

Selepas perbincangan yang teliti dengan artis, kami telah memutuskan untuk menghentikan sementara aktiviti yang dijadualkan untuk memberi masa yang mencukupi bagi proses pemulihan kesihatannya.

Kami dengan rendah hati memohon maaf kepada ramai peminat yang telah menantikan aktiviti Tiffany Young dan mohon pemahaman anda. Tiffany Young dijangka menyambung semula aktivitinya lebih kurang sebulan dari sekarang.

Melangkah ke hadapan, kami akan terus mengutamakan kesihatan artis dan melakukan yang terbaik untuk memastikan Tiffany Young dapat bertemu peminat semula dalam keadaan sihat.

Terima kasih.

Terbaru, Tiffany Young telah diberikan tugas sebagai hos untuk Seoul Music Awards ke 33 yang dijadualkan akan berlangsung 2 Januari 2024, bertempat di  Stadium Nasional Rajamangala, Bangkok Thailand disamping  Lee Seung Gi, BamBam dan  Youngjae GOT7. Semoga Tiffany cepat sembuh!

Sumber : 1

loading...