Drama thriller terbaru “Shadow Detective” akan bersiaran secara eksklusif di Disney+ Hotstar Oktober depan

“Shadow Detective” yang dibintangi oleh Lee Seongmin dan Jin Gu yang terkenal dengan kritikan, siri Star Original ini akan membuatkan penonton untuk meneka di setiap masa

Apabila seorang detektif yang mahir sedar dan mendapati dirinya dituduh secara palsu melakukan pembunuhan, dia akan ditekan untuk menyiasat semula kes lama siasatannya oleh pembunuh sebenar dalam Shadow Detective, sebuah siri Star Original yang akan datang secara eksklusif di Disney+ Hotstar Oktober ini.

Selepas kerjaya yang panjang dan berjaya dalam pasukan polis, detektif Taekrok sedang bersedia untuk bersara apabila pasangannya menghadapi masalah. Bergegas untuk menyelamatkannya, Taekrok tiba-tiba pengsan dan apabila tersedar dia mendapati bahawa dia telah dituduh melakukan pembunuhan yang tidak dilakukannya. Dalam tempoh pelarian, Taekrok dihubungi oleh pembunuh sebenar, seorang lelaki yang memperkenalkan dirinya hanya sebagai “Kawan” dan diugut untuk menyiasat semula kes lamanya dengan harapan untuk membersihkan namanya. Dengan masa yang kian berjalan, adakah Taekrok dapat menyelesaikan kes terakhirnya sebelum terlambat?

Dibintangi oleh Lee Seongmin (Juvenile Justice, Missing) sebagai detektif Kim Taekrok yang akan bersara tidak lama lagi, Jin Gu (Descendants of the Sun, The Witch: Part 2) sebagai Kook Jinhan, Gyeong Sujin (Mouse, Train) sebagai Lee Seonga , dan Lee Hakju (The World of the Married, My Name) sebagai Son Gyeongchan. Shadow Detective diarahkan oleh Han Donghwa (Navillera, Skuad 38) dan diterbitkan oleh Studio Dragon.

Shadow Detective merupakan siri Korea terbaharu yang menyertai kandungan luas hiburan tanpa henti yang tersedia di Disney+ Hotstar selain Big Mouth mengenai seorang peguam yang tidak cekap yang dipenjarakan secara palsu dan dituduh sebagai penipu paling terkenal di negara itu; Soundtrack #1, tentang cinta yang tidak berbalas antara dua kawan rapat, serta Connect yang diumumkan baru-baru ini tentang pembunuh bersiri yang melintasi lelaki yang salah, dan banyak lagi.

Strim siri Star Original Shadow Detective secara eksklusif di Disney+ Hotstar Oktober ini.

loading...