Drama remaja bertemakan misteri, thriller dan balas dendam “Revenge of Others” akan bersiaran di Disney+ Hotstar November depan

Dibintangi oleh barisan pelakon yang sangat berbakat, siri Asal ini akan membuatkan penonton untuk tidak berganjak dari tempat duduk dari awal sehingga habis tayangan drama ini serta tidak sabar untuk menantikan episode yang akan datang.

Apabila seorang pelajar di sebuah sekolah menengah tiba-tiba meninggal dunia tanpa sebarang penjelasan, baki semester akan dipenuhi dengan dendam terhadap mereka yang bertanggungjawab dalam Revenge of Others, sebuah siri Original mendebarkan yang akan datang ke Disney+ Hotstar November ini.

Berikutan kematian adik kembarnya yang mencurigakan, Ok Chanmi, seorang atlet menembak, mengambil langkah luar biasa untuk berpindah ke sekolah abangnya dalam usaha untuk membongkar kebenaran dan ingin mengetahui punca polis dan pihak sekolah seolah-olah menutup punca kematian adik kembarnya. mengetahui mengapa polis dan sekolah itu seolah-olah telah menutup kematiannya. Didorong oleh cintanya kepada abangnya dan keperluan untuk memahami apa yang berlaku, Chanmi kemudian bergabung dengan pelajar lain, Ji Suheon, untuk membalas dendam terhadap pelajar yang suka membuli.

Dibalut dengan misteri, penipuan dan beberapa siri insiden aneh yang dilemparkan kepada Chanmi, penonton akan merasa tidak sabar untuk menantikan setiap episod baharu Revenge of Others.

Dibintangi oleh barisan pelakon Korea yang berbakat dan sedang meningkat naik, Revenge of Others menampilkan Shin Yeeun (A-TEEN, He is Psychometric, Meow the Secret Boy, More Than Friends) sebagai Ok Chanmi, seorang atlet menembak bintang yang abangnya meninggal dunia dalam keadaan misteri; Lomon (All of Us Are Dead) sebagai Ji Suheon, seorang pelajar yang komited untuk membalas dendam terhadap pembuli; Seo Jihoon (Seasons of Blossom, Drama Stage: Midnight) sebagai Seok Jaebeom, seseorang yang dapat mengesan peristiwa melalui kenangan yang hilang; Chae Sangwoo (Wretches, Nokdu Flower) sebagai Ji Oseong, Lee Soomin (Two Universe, Pumpkin Time) sebagai Guk Jihyeon yang menyembunyikan rahsia, dan Chung Subin (Rookie Cops, Dark Hole) sebagai Tae Soyeon.

Ditulis oleh Lee Hee Myung dan diarahkan oleh Kim Yoojin, Revenge of Others akan merangkumi perkara baru dalam genre drama thriller remaja, menggunakan misteri dan ketegangan yang timbul daripada pencarian kebenaran oleh protagonis untuk membawa penonton mengembara bersama-sama dengan barisan pelakon yang luar biasa.

Revenge of Others merupakan siri Korea terbaharu yang menyertai kandungan luas hiburan tanpa henti yang tersedia di Disney+ Hotstar Peminat juga boleh menantikan tayangan perdana THE ZONE: Survival Mission pada 8 September, sebuah rancangan komedi Korea yang dibintangi oleh Yu Jaeseok, Lee Kwangsoo dan Kwon Yuri dalam pelbagai situasi yang tidak dijangka. Penonton juga boleh menikmati pelbagai rancangan Korea pada masa ini termasuk: Big Mouth, mengisahkan tentang seorang peguam yang tidak cekap yang dipenjarakan secara palsu dan dituduh sebagai penipu paling terkenal di negara Korea; Grid, sebuah siri misteri-thriller tentang seseorang yang dahulu pernah menyelamatkan manusia dan kini dikenalpasti sebagai rakan sejenayah kepada seorang pembunuh; Link: Eat, Love, Kill yang mengisahkan seorang chef terkenal dunia yang tiba-tiba menangis di hadapan pelanggannya dan terpaksa melihat semula masa lalunya yang traumatik dan kehilangan misteri kakaknya; Soundtrack #1, yang menceritakan cinta yang tidak terbalas di antara dua kawan rapat; dan Rookie Cops; drama percintaan kampus yang mengikuti kehidupan sekumpulan pelajar baru di Akademi Polis Kebangsaan Korea.

Tidak ketinggalan drama sensasi Snowdrop yang dibintangi Jisoo BLACKPINK, yang membawakan kisah tragis seorang mahasiswi yang bertentangan dengan keluarga dan negaranya untuk menyelamatkan lelaki yang dia cintai

Strim siri Star Original Revenge of Others secara eksklusif di Disney+ Hotstar November ini.

Jadi, jangan lupa untuk melanggan Disney+ Hotstar untuk mendapatkan drama-drama Korea yang terbaik. Memang tak rugi sebab korang boleh strim drama kegemaran korang sama waktu dengan tayangan di Korea!

loading...