Yoon Shi Yoon sertai “Work Later Drink Now 2” dan berpasangan dengan Jung Eun Ji

Yoon Shi Yoon diumumkan akan menyertai semula drama Work Later Drink Now Season 2.

Pada 18 Ogos, agensi pelakon itu mengesahkan, “[Yoon Shi Yoon] akan muncul dalam musim 2 ‘Work Later, Drink Now’ dan sedang menjalani penggambaran.”

Sebelum ini, dalam “Work Later Drink Now” Musim 1, Yoon Shi Yoon membuat penampilan khas sebagai ‘Mr. Nice Paper’. Dalam drama itu dia bertemu dengan YouTuber origami Kang Ji Goo (Jung Eun Ji) pada Krismas 2021. Detik itu membuatkan penonton gementar. Jadi, musim yang akan datang akan drama ini menampilkan garis cinta yang berterusan antara pasangan itu.

Berdasarkan webtoon, “Work Later, Drink Now” TVING ialah drama tentang tiga sahabat yang falsafah hidupnya berkisar tentang minum bersama selepas bekerja. Lee Sun Bin memainkan watak Ahn So Hee, penulis rancangan pelbagai, Han Sun Hwa memainkan peranan Han Ji Yeon, pengajar yoga, Jung Eun Ji Apink sebagai Kang Ji Goo, YouTuber origami, dan Choi Siwon Super Junior memainkan watak Kang Book Goo, PD rancangan pelbagai. Keempat-empat bintang itu akan mengulangi peranan mereka dalam musim baharu.

“Work Later Drink Now” sendiri merupakan drama TV popular yang disiarkan tahun lepas dan drama ini telah banyak menerima kasih sayang sebagai sebuah kisah yang menjiwai realiti, termasuk persahabatan, percintaan hinggalah keperitan hidup bekerja. Bukan itu sahaja, drama ini juga secara rasmi dijemput ke bahagian non-kompetitif di ‘Cannes International Series Festival’ pada tahun 2022.

Adakah anda teruja untuk melihat Yoon Shi Yoon dalam musim 2 “Work Later, Drink Now”? Buat masa ini, anda boleh menonton lakonan Yoon Shi Yoon dalam drama hujung minggu “It’s Beautiful Now” yang turut disiarkan Astro KBS World Channel 392 dan Astro Go pada setiap Sabtu & Ahad, jam 8.00 PM MYT.

“Work Later, Drink Now” akan ditayangkan pada separuh kedua 2022.

Sumber : ytn

loading...