Tiga ahli SHINHWA tubuh WDJ sebagai sub-unit pertama kumpulan itu

Shinhwa akan membentuk kumpulan unit pertama mereka dalam tempoh 24 tahun!

Pada 17 Ogos jam 12 malam KST, Syarikat Liveworks memuat naik teaser video ke saluran YouTube rasmi mereka sekaligus mengumumkan kumpulan unit baharu yang terdiri daripada ahli Minwoo, Kim Dong Wan dan Jun Jin.

Teaser epik mula dikira dari tahun 1998 hingga 2022, diikuti dengan teks, “Shinhwa The First Unit.” Nama ahli muncul dengan klip persembahan dalam huruf “W,” “D” dan “J,” akhirnya digabungkan untuk membentuk nama kumpulan unit Shinhwa sebagai WDJ. Teaser berakhir dengan pratonton bahawa sub-unit tersebut akan tiba pada musim sejuk ini.

Seorang wakil dari agensi itu berkongsi, “Sebuah kumpulan unit yang terdiri daripada Lee Minwoo, Kim Dong Wan, dan Jun Jin disahkan akan memulakan aktiviti promosi [muzik] pada musim sejuk ini. Memandangkan ini akan menjadi aktiviti unit pertama Shinhwa, mereka bekerja keras untuk bersedia bertemu peminat dengan daya tarikan baharu dan muzik berkualiti tinggi, jadi sila tunjukkan banyak jangkaan.”

Shinhwa memulakan kerjaya pada tahun 1998 dengan “Resolver,” dan mereka telah mengeluarkan pelbagai lagu hit sejak itu termasuk T.O.P,” “Only One,” “Hey, Come on!” “Perfect Man,” “Your Wedding,” “Brand New” dan banyak lagi.

Sebagai vokalis Shinhwa yang bertanggungjawab dalam pengeluaran, Minwoo dipromosikan sebagai ahli kumpulan dan penyanyi solo di bawah nama pentas “M.” Kim Dong Wan juga telah menerima banyak cinta dalam pelbagai bidang termasuk muzik, lakonan, rancangan pelbagai dan muzikal, manakala Jun Jin telah mempamerkan persembahan cemerlangnya di atas pentas serta sisi lucunya dalam rancangan pelbagai.

Adakah anda teruja untuk saksikan sub-unit Shinhwa; WDJ? Jom tonton teaser di bawah!

Sumber : sportschosun

loading...