Lee Seung Gi dan Lee Se Young bertukar jadi pelajar kolej untuk ‘Love According To Law’

Drama KBS 2TV akan datang “Love According to the Law” atau “Love by Law”  (terjemahan literal) telah berkongsi rakaman detik-detik romantis antara dua pelakon utamanya!

Berdasarkan novel web popular dengan nama yang sama, “Love According to the Law” ialah komedi romantik tentang Kim Jung Ho, seorang bekas pendakwa yang genius yang bertukar menjadi tuan tanah, dan Kim Yu Ri, seorang peguam sipi yang menjadi penyewa baharunya. Drama ini juga merupakan pertemuan semula Lee Seung Gi dan Lee Se Young, yang pernah membintangi drama hit “Hwayugi” empat tahun lalu.

Sebelum bertemu sebagai tuan rumah dan penyewa, Kim Jung Ho (Lee Seung Gi) dan Kim Yu Ri (Lee Se Young) mula-mula mengenali antara satu sama lain sebagai pelajar di sekolah undang-undang—dan foto yang baru dikeluarkan daripada drama itu merakamkan detik-detik yang tidak dapat dilupakan sepanjang pengajian mereka bersama di sekolah tersebut.

Ketika kedua-dua pelajar itu berhadapan di tengah-tengah kelopak bunga sakura yang berguguran, salah seorang daripada mereka dengan berani berkata, “Jom pergi dating,” manakala yang lain bergema terkejut, “Jom pergi dating?”

Salah seorang penerbit “Love According to the Law” mengulas, “Apabila Lee Seung Gi dan Lee Se Young mula berjalan ke arah kami untuk pemandangan bunga sakura, yang merupakan penggambaran pertama kami, saya fikir, ‘Ini betul-betul Kim Jung Ho dan Kim Yu Ri.’”

Mereka meneruskan dengan mengusik, “Untuk mengetahui sama ada hubungan Lee Seung Gi dan Lee Se Young akan dapat berkembang dengan cara yang indah dan berseri seperti bunga sakura yang gugur, sila tunjukkan banyak minat dalam episod pertama ‘Love According to the Law. .'”

Untuk mengetahui siapa yang bertanya siapa—dan bagaimana respons yang akan mereka terima—jangan lupa untuk tonton tayangan perdana “Love According to the Law” pada 29 Ogos nanti!

Sumber : Naver

loading...