Disney+ Hotstar Memperkenalkan Barisan Pelakon Bertaraf Bintang Untuk Drama Korea Terbaru “Big Bet” Yang Sangat Dinantikan

Dalam menantikan kemunculan drama Korea Big Bet yang telah lama ditunggu-tunggu (sebelum ini dikenali sebagai King of Savvy), Disney+ Hotstar telah mendedahkan beberapa bintang yang akan muncul dalam siri asal Disney+ Hotstar yang akan datang.

Dijangka akan ditayangkan pada penghujung tahun ini, Big Bet menceritakan kisah yang tidak dapat dilupakan tentang seorang lelaki yang bergelut untuk menjadi raja kasino, tetapi tidak lama selepas itu mencapai titik terendah dalam hidupnya akibat rangkaian peristiwa malang.

Bertekad untuk tidak membiarkan kehidupan mengalahkannya lagi, lelaki itu mempertaruhkan segala-galanya, termasuk nyawanya sendiri, untuk menempatkan dirinya kembali dalam permainan.

Ini merupakan kemunculan pertama Choi Min-sik untuk siri drama dalam tempoh 26 tahun, selepas lakonannya yang luar biasa dalam Oldboy, I Saw the Devil, New World, dan Roaring Currents.

Menampilkan barisan pelakon bertaraf bintang, Big Bet juga menampilkan Sohn Seok-gu, seorang pelakon yang merangkumi genre serba boleh yang sebelum ini membintangi My Liberation Notes, Romance Without Love, Be Melodramatic dan D.P., dan yang juga baru-baru ini membuat debut pengarahannya dalam Tidak Berbingkai;

Serta Lee Dong-hwi, yang berjaya menghidupkan wataknya dalam Extreme Job, New Year Blues, Method Acting dan Pegasus Market; dan Heo Sung-tae yang membintangi Beyond Evil dan yang dengan segera menjadi kegemaran peminat tahun lalu menerusi hasil kerjanya dalam Squid Game.

Menerajui Big Bet ialah Kang Yoon-seong, pemenang Pengarah Baharu Terbaik di Anugerah Seni Baeksang ke-54 dan Anugerah Seni Filem Chunsa ke-23. Dengan The Outlaws, filem box-office Korea yang dipuji kerana urutan aksi bervoltan tinggi dan naratif tegang yang memperoleh lebih 6.88 juta penonton selepas tayangannya pada 2017, di bawah kendaliannya, visi pengarah Kang yang hebat dan menakjubkan merupakan satu lagi ciri yang menjadikan Big Bet layak mendapat perhatian.

Big Bet, siri asal Disney+ Hotstar, ditetapkan untuk tayangan perdana di seluruh dunia secara eksklusif di Disney+ Hotstar pada separuh kedua 2022.

loading...