Selepas 12 tahun PD Choi Bo Pil ucap selamat tinggal kepada “Running Man”

 

Nampaknya program “Running Man” akan mendapatkan khidmat pengarah penerbitan (PD) baharu selepas 12 tahun!

Pada 2 Ogos, SBS mengesahkan, “PD Choi Bo Pil akan meninggalkan ‘Running Man’ selepas episod ke-617. Dia mengambil alih ‘Running Man’ pada Mac 2020 dan membincangkan pasukan produksi baharu dengan ahli ‘Running Man’. Selepas perbincangan yang panjang, dia memutuskan untuk kekal sehingga bulan ini sekitar ulang tahun ke-12 rancangan itu.”

Ramai penonton seronok melihat keserasian antara PD Choi Bo Pil (atau sekurang-kurangnya, suaranya) dan ahli ‘Running Man’, termasuk Yoo Jae Suk, Ji Suk Jin, Yang Se Chan, Song Ji Hyo, Jeon So Min, Kim Jong Kook, dan HaHa.

Mereka menyambung, “Choi Bo Pil akan mengambil sedikit masa untuk berehat sebelum kembali memberi tumpuan kepada penyediaan program SBS baharu. Sila berikan perhatian anda.”

Choi Hyung In akan mengambil alih “Running Man” sebagai PD baharu bermula Ogos ini..

Song Ji Hyo berkongsi foto di akaun Instagramnya sepanduk ucapan selamat tinggal yang penuh dengan tanda nama yang berbunyi, “‘Bintang PD terhebat ‘Running Man” dan “Choi Bo Pil, awak keluar!” Dia menulis dengan kapsyen, “Bo Pil yang kami kasihi ! Keja yang baik untuk berlari bersama kami selama ini!”

Sumber : 1, 2

loading...