Ini dia 20 drama Korea tahun 2019 dengan ‘rating’ tontonan tertinggi dan mungkin jadi pilihan anda!

Annyeong gais. Nampaknya musim PKP ditambah lagi sehingga 28 April. Jadi, pasti sesetengah korang tak tahu nak buat apa dah kan. Why not tonton drama nk lagi. Dengan lambakan drama Korea yang telah dan sedang ditayangkan sehingga April 2020 ni,…

Gong Hyo Jin dan Kim Nam Gil tepati ramalan menang Daesang di KBS & SBS Drama Awards 2019. Jom semak senarai penuh pemenang!

Seperti kebiasaan tanggal 31 Disember setiap tahun, dua majlis anugerah paling berprestij ini akan berlangsung serentak. . KBS Drama Awards 2019 telah dihoskan oleh Shin Hye Sun dan Jun Hyun Moo. Manakala SBS Drama Awards 2019 pula dihoskan oleh Jang Nara,…

12 drama Korea terbaru ini akan mengisi slot tayangan sepanjang September 2019

Annyeong Yorobun, Chinguyaa, September is coming guys! Macam biasa, kami kongsikan beberapa drama Korea terbaru yang akan bersiaran sepanjang September ini. Fuuh, dah berapa banyak drama korang tengok tahun ni ye? Ada 12 buah drama terbaru Korea yang mungkin akan…