5 Sebab Mengapa Jinny’s Kitchen 2 Mesti Ditonton di Prime Video Malaysia

Pengarah produksi Nah Yung-suk, Lee Seo-jin, Jung Yu-mi, Park Seo-jun, Choi Woo-shik, dan Ko Min-si berkumpul pada sidang akhbar tempatan di Seoul untuk membincangkan rancangan baharu mereka Jinny’s Kitchen 2. Musim terbaharu rancangan tanpa skrip ini berpusat pada barisan pelakon terkenal yang membuka dan mengurus restoran Korea di Reykjavik, Iceland. Dengan pelakon memasak dan menghidangkan masakan Korea yang lazat, terdapat banyak perkara yang ditunggu-tunggu. Rancangan ini akan tersedia di Prime Video di Malaysia dan lebih daripada 240 negara dan wilayah di seluruh dunia. Jom ambil tahu kenapa anda perlu menonton “Jinny’s Kitchen 2” ini.

1. Tetapan Istimewa Iceland

[Dari kiri: Nah Yung-suk, Choi Woo-shik, Lee Seo-jin, Jung Yu-mi, Ko Min-si, Park Seo-jun dan Park Hyun-yong]

Yung-suk menjelaskan kenapa Reykjavík, Iceland dipilih sebagai lokasi musim ini.

Kami sering bercakap tentang menyediakan semangkuk sup panas di negara sejuk. Kami melihat beberapa negara yang mempunyai iklim yang lebih sejuk berbanding Korea. Apabila kami melihat Iceland, tidak ada restoran Korea yang dikendalikan oleh orang Korea memandangkan matlamat kami adalah untuk berkongsi makanan Korea di luar negara. Disebabkan itu, kami memilih untuk membuka restoran Korea di ibu negara Iceland. Pemandangan yang bersalji di Iceland juga merupakan kelebihan jika anda merasai kehangatan musim panas.

2. Cuba Jaya Gandingan Baru Yang Ternyata Cukup Serasi

Barisan ahli “Jinny’s Kitchen 2” mempunyai sejarah bekerjasama dalam rancangan lain seperti siri Youn’s Kitchen.

Sukar untuk mengekalkan restoran di mana keserasian antara semua orang begitu baik. Mereka boleh terus muncul dalam rancangan itu selama beberapa tahun, jadi saya rasa ikatan dan kerjasama antara mereka telah mencapai kemuncaknya. Saya mahu untuk menunjukkan bahawa saya mengusahakan hubungan yang indah ini dengan cara yang paling ceria. Sama ada mereka bergurau sesama sendiri atau bekerja keras semasa bekerja bersama, sentiasa ada unsur keserasian yang menyeronokkan untuk dinikmati.

– Nah Yung-suk

3. Ahli Baru Merangkap Pelatih baru- Ko Min-si

Selain daripada melihat pelakon yang kami kenali dan digemari, kami juga dapat melihat Ko Min-si sebagai pelatih baharu. Nah Yung-suk berkongsi bahawa selepas memikirkan siapa yang harus dipilih untuk jawatan pelatih baharu, dia kagum dengan pengalaman kerja terdahulu Ko Min-si kerana dia pernah bekerja sebagai perancang perkahwinan. Choi Woo-shik juga memuji etika kerjanya yang luar biasa dan memanggilnya “Maknae superintern.” Ko Min-si juga berkata bahawa dia “sangat gementar dan teruja,” menyifatkan rancangan itu sebagai “pengalaman yang luar biasa dan berharga,” dan bagaimana dia mahu melakukan yang terbaik untuk menyokong pasukan.

4. Ramai Chef!

[Dari kiri: Choi Woo-shik, Lee Seo-jin, Jung Yu-mi, Ko Min-si, Park Seo-jun]

Satu lagi perkara baharu untuk dinikmati ialah melihat pasukan bergilir-gilir menjadi chef pada kali ini.

Kami bergilir-gilir menjadi chef utama di dapur, jadi kami mempunyai keistimewaan yang berbeza, bermakna kami mempunyai menu yang berbeza-beza.

– Lee Seo Jin

Memang menyeronokkan dan menyegarkan untuk mempunyai chef yang bertukar setiap hari. Anda boleh merasai pengalaman bekerja di dapur dan dewan.

– Park Seo Jin

Daripada semua orang mempunyai peranan yang sama dari awal hingga akhir, penonton juga boleh menyaksikan setiap ahli pasukan melaksanakan peranan mereka dan juga menjadi chef pada kali ini.

5. Lebih Daripada Sekadar Restoran

 

“Jinny’s Kitchen 2” berbeza daripada rancangan restoran yang biasa. Perjalanan setiap ahli “Jinny’s Kitchen” membangkitkan pelbagai emosi berbeza yang menghasilkan pengalaman yang menyeronokkan.

Nah Yung-suk menjelaskan, “Rancangan kami adalah program restoran, tetapi bukan restoran sebenar. Jika matlamatnya hanya untuk berkongsi makanan Korea, kami akan membawa chef terbaik dari Korea. Kami ingin berkongsi makanan Korea di luar negara, tetapi kami juga mahu menunjukkan proses, pertumbuhan, keserasian yang terbina daripadanya, dan cara mereka bekerjasama, saya fikir semua perkara ini sama pentingnya dengan operasi sebuah restoran.

– Nah Yung-suk

Jadi, apa tunggu lagi? Pastikan anda menonton “Jinny’s Kitchen 2”, hanya di Prime Video!

loading...