Jang Nara, Nam Ji Hyun, P.O, dan ramai lagi hadir ke sesi bacaan skrip drama terbaru perundangan “Good Partner”

Drama SBS akan datang “Good Partner” telah berkongsi foto dari pembacaan skripnya!

“Good Partner” ialah drama pejabat dan undang-undang tentang peguam terkenal Cha Eun Kyung, yang pakar dalam kes melibatkan penceraian, dan peguam baru Han Yu Ri, yang baru bercerai. Drama ini akan menggambarkan secara nyata dan langsung dilema yang dirasai dari perpisahan yang tidak dijangka dan perjuangan seorang peguam perceraian untuk menangani perkara ini.

“Good Partner” ini akan ditulis oleh peguam pakar perceraian Choi Yu Na dari kartun Instagram “Marriage Red” (tajuk literal), dan akan diarahkan oleh pengarah Kim Ga Ram daripada “Nevertheless,” “Flower Crew: Joseon Marriage Agency,” dan ‘Vampire Detective.’

Penulis Choi Yu Na dan pengarah Kim Ga Ram menghadiri pembacaan skrip bersama pelakon Jang Nara, Nam Ji Hyun, Kim Jun Han, P.O Block B, Ji Seung Hyun dan Han Jae Yi.

Sebaik bacaan skrip dimulakan, para pelakon mempamerkan keserasian yang mantap dan persembahan yang bersemangat.

Jang Na Ra memegang watak Cha Eun Kyung, seorang peguam veteran dengan pengalaman selama 17 tahun dalam mengendalikan kes perceraian dan seorang idola yang diiktiraf oleh semua orang. Dia juga dikenali sebagai seorang yang berterus terang dan sedikit degil. Cha Eun Kyung akan berdepan dengan peguam baru Han Yu Ri, yang merupakan lawannya dan akan membawa kepada perubahan yang ketara memandangkan keduanya memiliki personaliti yang berbeza. Jang Nara menggambarkan pergolakan dalam kehidupan Cha Eun Kyung yang pernah sempurna, menambahkan daya tarikan yang unik dan menyerlahkan gaya tersendirinya sebagai pengacara terkemuka dan realistik.

Nam Ji Hyun memegang watak peguam Han Yu Ri, yang baru dalam kes perceraian. Wataknya sering bercanggah dengan Cha Eun Kyung, yang mengutamakan kepentingan dan kecekapan firma, yang membawa kepada perkembangan peribadi. Nam Ji Hyun menggambarkan keberanian Han Yu Ri, menyerlahkan sikap tidak bertoleransinya terhadap ketidakadilan. Dinamik antara watak Jang Nara dan Nam Ji Hyun, yang menggalakkan perkembangan antara satu sama lain, digambarkan dengan sempurna.

Kim Jun Han memainkan peranan sebagai Jung Woo Jin, ketua pasukan firma guaman Daejeong’s Divorce Team 2. Sebagai anak muda yang boleh dipercayai Cha Eun Kyung, dia mengekalkan jarak dan menghormati Cha Eun Kyung, setelah menyokongnya untuk masa yang lama. Kim Jun Han dengan berkesan menggambarkan karisma lembut Woo Jin, menawarkan nasihat tegas dan berterus terang kepada Cha Eun Kyung walaupun sikapnya yang lembut.

P.O Block B berperanan sebagai peguam optimis Jeon Eun Ho, yang memperjuangkan keseimbangan antara kerja dan cinta. Dia diberi tugas untuk bertanggungjawab ke atas peguam baru Han Yu Ri. Keserasian menawan antara Han Yu Ri dan Jeon Eun Ho mencetuskan gelak tawa dan suasana meriah semasa pembacaan skrip.

Ji Seung Hyun memainkan watak Kim Ji Sang, penasihat perubatan di Firma Guaman Daejeong dan merupakan suami kepada Cha Eun Kyung. Komitmen wataknya untuk mencipta kehidupan rumah tangga yang bahagia dan dedikasi sepenuh hati untuk kesejahteraan Cha Eun Kyung menyerlahkan sifat penyayangnya, sekaligus menarik perhatian ramai.

Han Jae Yi tampil mengagumkan sebagai Choi Sa Ra, setiausaha setia Cha Eun Kyung selama 10 tahun. Dinaikkan pangkat daripada setiausaha kepada ketua pasukan, dia menunjukkan ketabahannya dalam mengapai apa yang diimpikan. Han Jae Yi mahir menggambarkan gabungan kekaguman dan cemburu Sa Ra terhadap Cha Eun Kyung, memperdalami watak dan penglibatannya.

“Good Partner” akan ditayangkan pada 12 Julai ini menerusi rangkaian SBS.

Sumber : 1

loading...