Pelakon “Crash Course in Romance” Lee Chae Min dan Ryu Da In kini sedang menjalin cinta

Pelakon drama “Crash Course in Romance” Lee Chae Min dan Ryu Da In sedang menyulam cinta!

Pada 24 Mac, satu video telah tular dalam talian yang didakwa menunjukkan dua individu dipercayai Lee Chae Min dan Ryu Da In berjalan dengan mesra di sepanjang jalan. Paling utama, dalam rakaman itu, Lee Chae Min dilihat menyarungkan jaketnya pada Ryu Da In dan membawa begnya untuknya.

@dynhsna

saw lee chaemin and ryu dain(myeong jaeun in pyramid game) around tongin market(통인 시장) !!!😭✨ side note;eye contact with them before they went to lunch but just recording them from afar cause we didnt want to disturb them.🥹 #crashcourseinromance #leechaemin #musicbank #ryudain #myeongjaeun #pyramidgame #kdrama #fyp #fypシ

♬ we cant be friends – chan

Pada hari yang sama, kedua-dua Lee Chae Min dan Ryu Da In menggunakan akaun Instagram mereka untuk berkongsi foto mereka memakai pakaian yang sama yang dilihat dalam video itu.

 

si percintaan yang didorong oleh akaun saksi, kedua-dua agensi Lee Chae Min GOLDMEDALIST dan agensi Ryu Da In Aground mengesahkan hubungan itu, dengan menyatakan, “Lee Chae Min dan Ryu Da In pada mulanya memulakan hubungan mereka sebagai rakan sekerja dan kini mula mengenali satu sama lain dengan perasaan positif. Kami memohon sokongan hangat anda.”

Lee Chae Min dan Ryu Da In kedua-duanya membintangi drama popular 2023 “Crash Course in Romance.” Baru-baru ini, Ryu Da In muncul dalam siri TVING “Pyramid Game,” manakala Lee Chae Min sedang bersiap sedia untuk tayangan siri Netflix baharunya “Hierarchy.”

Tahniah kepada pasangan kekasih ini!

Sumber : 1 | 2

loading...