3 sebab mengapa “The Wedding Impossible” perlu ditonton

Drama terbaru tvN yang akan datang “Wedding Impossible” kini sedang bersiap sedia sedia untuk tayangan perdananya.

“Wedding Impossible” mengisahkan tentang pelakon yang tidak dikenali Na Ah Jung (Jeon Jong Seo) yang memutuskan untuk menjalani perkahwinan palsu dengan rakannya Lee Do Han (Kim Do Wan) untuk menjadi watak utama buat kali pertama dalam hidupnya, dan bakal adik iparnya Lee Ji Han (Moon Sang Min) yang sangat menentang perkahwinan abangnya.

Kisah lucu dan romantik rumah tangga palsu antara Na Ah Jung dan Lee Do Han pastinya tidak akan berjalan lancar, kerana ada Lee Ji Han. Lee Ji Han pasti akan menjalankan pelbagai misi dan tindakan untuk memikat kakak iparnya bagi menghentikan perkahwinan si abang.

Menjelang tayangan perdana drama itu, pihak produksi berkongsi tiga perkara menarik untuk dijangkakan dalam “Wedding Impossible” yang membawakan genre rom-com yang menggetarkan hati!

1. Generasi pelakon rom-com seterusnya

“Wedding Impossible” merupakan kerjasama antara pelakon Jeon Jong Seo, yang telah menarik perhatian penonton melalui filem dan program OTT (over-the-top), dan bintang “Under the Queen’s Umbrella” Moon Sang Min. Kerjasama ini adalah gabungan drama rom-com televisyen pertama buat kedua-dua pelakon, sekaligus meningkatkan jangkaan untuk sinergi mereka serta keserasian romantis di skrin.

Tambahan pula, bintang yang sedang meningkat naik Kim Do Wan dan Bae Yoon Kyung meningkatkan lagi jangkaan untuk menyaksikan lakonan dan aksi mereka yang menawan serta menarik hati dalam “Wedding Impossible.”

2. Pertempuran misi yang berbeza

Setelah lama bekerja sebagai pelakon yang tidak dikenali, Na Ah Jung memutuskan untuk menerima tawaran perkahwinan palsu daripada rakan karibnya, Lee Do Han untuk memainkan watak menantu chaebol. Bagaimanapun, impian Lee Ji Han berdepan dengan risiko untuk menjadikan abangnya Lee Do Han sebagai pengganti keluarga mereka apabila ianya musnah kerana perkahwinan itu.

Oleh itu, Lee Ji Han mula meneruskan misi menentang untuk menghalang perkahwinan dengan memikat hati bakal kakak iparnya. Kisah cinta yang tidak dijangka antara Na Ah Jung dan Lee Ji Han akan mencipta kisah percintaan unik yang tidak pernah diceritakan sebelum ini. Penonton juga boleh menantikan siapa yang akan mencapai misi mereka terlebih dahulu, antara Na Ah Jung, yang perlu berkahwin, dan Lee Ji Han, yang mahu menghentikan perkahwinan abangnya walau dengan apa cara sekalipun.

3. Percintaan antara anak muda yang menyembunyikan rahsia

Selain pelakon Na Ah Jung, “Wedding Impossible” menampilkan pelbagai figura yang mempamerkan aksi berpura-pura di hadapan orang lain. Untuk menjadikan abangnya sebagai pewaris kepada konglomerat itu, chaebol generasi ketiga Lee Ji Han menyembunyikan identitinya dan bekerja keras di syarikat itu sebagai pekerja biasa. Tambahan pula, Lee Do Han juga membuat persediaan untuk perkahwinan palsu kerana ada sabuah rahsia yang disembunyikannya.

Watak-watak ini, yang masing-masing menjalani kehidupan mereka sambil berlakon, semuanya akan kelihatan melalui perkahwinan palsu itu. Dalam proses itu, mereka akan berdepan dengan diri mereka yang sebenar, mencipta kisah percintaan yang boleh dikaitkan sepanjang perjalanan.

“Wedding Impossible” akan ditayangkan pada 26 Februari dan akan tersedia di Prime Video Malaysia!

Sumber : 1

loading...