K-pop Sensasi CHA EUN-WOO Menyerikan Pembukaan Kedai ke-99 Skechers di The Exchange TRX!

Kuala Lumpur, 11 Januari 2024 — Skechers, jenama kasut dan gaya hidup global, menandakan satu kejayaan yang luar biasa dengan pembukaan besar kedai pengalaman jenama pertamanya di Malaysia dengan sambutan yang menampilkan bintang pop sensasi Korea Selatan, Cha Eun-woo, dalam suasana yang tidak dapat dilupakan khas untuk peminat Ahora dan juga peminat fesyen. Acara pembukaan butik di lokasi Skechers yang terbaru bertempat di The Exchange TRX di Kuala Lumpur memberi para hadirin termasuk rakan perniagaan Skechers serta ahli media, peluang untuk meneroka kedai yang baru dibuka dan mencuba kasut dan pakaian terkini yang inovatif dan selesa koleksi.

 

Hari ini menandakan pembukaan besar kedai pengalaman jenama sulung kami, yang secara kebetulan ianya adalah butik yang ke-99 kami di Malaysia. Pencapaian kejayaan ini bukan hanya satu langkah ke hadapan untuk Skechers di Malaysia tetapi Asia Tenggara; ia adalah bukti komitmen kami yang tidak berbelah bahagi terhadap keselesaan dan gaya. Kehadiran daripada duta besar kami, Cha Eun-woo, menambah lapisan kepentingan tambahan pada majlis yang penting ini. Bersama-sama, kami melangkah ke masa hadapan, bukan sahaja meraikan kedai baru, tetapi memulakan perjalanan inovasi, fesyen dan keselesaan yang tiada tandingannya.

– Zann Lee, Pengarah Urusan, Skechers Asia Tenggara.

Sebelum pembukaan kedai Skechers, pihak pengajur telah mengadakan sidang media bersama Cha Eun Woo bertempat di Grand Hyatt Kuala Lumpur. Dalam sidang media tersebut, Cha Eun Woo memperkatakan berkenaan tugas barunya sebagai Duta Besar Skechers.  Dikesempatan itu juga, beliau berkongsi berkenaan dengan drama terbarunya keluaran MBC yang berjtajuk “Wonderful World”  yang akan memulakan tayangan pada Mac 2024 ini. Manakala album solo debut beliau pula akan dikeluarkan pada pertengahan tahun 2024. Beliau juga turut berseloroh memberitahu bahawa dirinya bakal menemui peminat Malaysia tidak lama lagi.  hmmm…x de rahsia dah…memang akan juga bulan depan..hehe

Selepas usai upacara pemotongan reben di kedai baru Skechers di The Exchange TRX, Cha Eun-woo yang ditemani oleh pasukan Pengurusan Skechers Malaysia berkesempatan membuat lawatan ke pelbagai bahagian kedai, termasuk sudut DIY Skechers. Lawatan yang diperibadikan ini memberikan pandangan secara langsung pada tawaran yang pelbagai dan ciri-ciri inovatif dalam kedai, mengukuhkan komitmen untuk menyampaikan pengalaman membeli-belah yang luar biasa dan unik untuk peminat Skechers.

“Selain menjadi sebahagian jenama, Skechers adalah gaya hidup bagi saya, menggabungkan keselesaan dan gaya dengan lancar. Keselesaan sangat penting bagi saya dan secara peribadi saya lebih suka gaya yang kemas dan selesa, jadi saya sering memilih Skechers untuk penggayaan saya. Bukan itu sahaja, Skechers kasut dipadankan dengan semua jenis gaya, kerana reka bentuk yang kelihatan baik sentiasa sesuai untuk semua rupa. Ia memberi kuasa kepada saya untuk melangkah ke setiap hari dengan keyakinan dan bakat.”

– Cha Eun-woo, duta Skechers.

Cha Eun Woo hadir ke acara tersebut dengan memakai koleksi pakaian gaya hidup terkini Skechers dan kasut fesyen Skechers Tres-Air UNO.

Memeriahkan suasana malam itu ialah DJ Alexis Grace, yang memainkan pilihan treknya yang bertenaga, membuatkan tetamu bergerak dan mengikut irama. Sepanjang acara itu, tetamu yang hadir berpeluang melibatkan diri dalam aktiviti unik, sekaligus meningkatkan pengalaman mereka. Untuk melengkapkan suasana yang meriah, ‘Gerai Foto Y2K Atas-Bawah,’ yang dipersembahkan oleh Skechers, membolehkan mereka menyelami keseronokan retro. Melangkah ke gerai foto, tetamu mencipta kenangan abadi dengan gambar yang menyeronokkan, lantas merakam intipati acara itu.

Manakala acara kemuncaknya adalah sesi di mana Cha Eun Woo bertemu dengan para peminat yang diadakan di Central Exchange, Ground Floor untuk sesi Meet & Greet, istimewa untuk 20 pemenang utama yang berpeluang menonton secara eklusif diselah pantas landasan Skechers. Untuk menambah kemeriahan, pertunjukan fesyen Skechers telah diadakan sebelum meet & greet bermula. Landasan itu mempamerkan trend terkini dalam koleksi pelbagai Skechers, menetapkan pentas untuk suasana yang dinamik. Zeppo Youngsterz, krew tarian Malaysia, meningkatkan lagi tenaga dengan koreografi yang menggembirakan yang menawan hati penonton.

Pergerakan bertenaga dan gerak kaki mereka yang dinamik menyemaikan tenaga kepada orang ramai, membuatkan semua orang bersemangat dan bersemangat.     Daripada gaya fesyen kepada produk gaya hidup dan kasut prestasi untuk peminat sukan, tawaran Skechers dipertingkatkan dengan inovasi keselesaan tandatangan Syarikat—termasuk Teknologi Skechers Hands Free Slip-ins®, Teknologi Skechers Arch Fit®, Teknologi Skechers Max Cushioning®, Skechers Hyper Burst Teknologi Pro™, Skechers Air-Cooled Memory Foam®, Teknologi Skechers Relaxed Fit® dan Teknologi Skechers Performance FitKnit®.

Usai pertunjukan fesyen Skechers, kemunculan Cha Eun Woo sekitar jam 7 malam yang dinantikan adalah kemuncak acara Skechers. Dengan kehadiran peminat yang dikhabarkan sanggup menanti dari jam 8 pagi.

Bagi peminat dan peminat Skechers, anda boleh mengunjungi kedai Skechers yang terletak di L2.57 & L2.58.0 di tingkat 2, TRX Exchange mall.

loading...