Ekoran terlibat dalam kes dadah, Lee Sun Kyun tarik diri daripada projek drama thriller terbarunya

Didakwa selebriti yang terlibat dalam kes penyalahgunaan dadah, Lee Sun Gyun akan berundur daripada drama akan datang “No Way Out” (tajuk literal).

Pada 23 Oktober, sumber dalaman industri melaporkan bahawa Lee Sun Gyun akan menarik diri daripada membintangi  drama “No Way Out” berikutan berita tentang dakwaan berkaitan dadahnya. Ilgan Sports seterusnya melaporkan bahawa pihak produksi menangguhkan penggambaran selama dua minggu untuk menyusun semula pelakon yang akan menggantikan Lee Sun Kyun.

Sebagai tindak balas kepada laporan, produksi “No Way Out” mengeluarkan kenyataan berikut:

Sejurus selepas insiden malang menimpa pelakon Lee Sun Kyun minggu lepas, nak tak nak, dia menyatakan hasratnya untuk berundur kerana mereka memutuskan bahawa ia akan mengambil masa yang agak mengatur keadaan.

Pihak produksi bersetuju menerima pendirian pelakon itu seperti yang dipersetujui dengan pihak pengurusan. Penggambaran sedang dijalankan seperti yang dijadualkan dan tidak akan ditangguhkan.

“No Way Out” ialah drama akan datang dengan genre thriller misteri, tentang pertempuran yang berlaku antara mereka yang ingin membunuh dan mereka yang ingin bertahan. Di mana penjenayah kejam dibebaskan dari penjara, dan kontrak pembunuhan awam berlaku dengan ganjaran 20 bilion won (sekitar Rp. 235 bilion rupiah).

Diketahui Lee Sun Kyun memainkan peranan utama sebagai pegawai polis bernama Baek Joong Sik yang melindungi penduduk daripada penjenayah kejam ini.

Terdahulu pada 19 Oktober, dilaporkan bahawa Unit Siasatan Jenayah Narkotik Agensi Polis Metropolitan Incheon sedang giat menjalankan siasatan dalaman terhadap pelakon terkenal “L” dan tujuh yang lain atas tuduhan melanggar Akta Kawalan Dadah. Apabila spekulasi tersebar luas tentang pelakon “L” adalah Lee Sun Gyun, agensinya mengeluarkan kenyataan yang mengumumkan bahawa mereka sedang dalam proses mengesahkan fakta mengenai dakwaan itu dan bahawa mereka akan bekerjasama sepenuhnya dengan sebarang siasatan yang dijalankan oleh pihak berkuasa.

Sumber : 1 | 2

loading...