Lee Soo Hyuk, Lee Da Hee & Arin Oh My Girl sah bintangi drama thriller fantasi terbaru

Lee Soo Hyuk, Lee Da Hee, dan Arin OH MY GIRL akan membintangi drama akan datang bersama-sama!

Pada 4 September, Sidus berkongsi, “Lee Soo Hyuk, Lee Da Hee, dan Arin telah menyatakan persetujuan untuk berlakon dalam drama baharu bertajuk ‘S Line’ (tajuk literal).”

Berdasarkan webtoon, “S Line” adalah bertemakan thriller fantasi yang menggambarkan pelbagai situasi sosial yang timbul apabila “garisan merah” tiba-tiba muncul di atas kepala seseorang, yang menghubungkan mereka dengan sesiapa sahaja yang telah berkongsi keintiman seksual dengannya serta mendedahkan maklumat peribadi sensitif mereka dalam sekelip mata.  Garis merah ini dipanggil “garisan S” dan hanya boleh dilihat tetapi tidak boleh disentuh secara fizikal.  Garis-garis merah yang muncul ini sekaligus mengubah keadaan persepsi masyarakat, menjadikan keadaam huru-hara di mana “pengiraan baris” seseorang menjadikan mereka sasaran penghakiman, gangguan, pengasingan, dan sebagainya.

Lee Soo Hyuk akan memainkan peranan sebagai detektif kacak dan bersemangat bebas Han Ji Wook yang mengejar kebenaran di sebalik S Line. Setelah mempamerkan aksi lakonan yang mengagumkan menerusi pelbagai watak dalam beberapa drama seperti  “Tomorrow,” “Doom at Your Service,” “The Scholar Who Walks the Night,” “King of High School,” dan banyak lagi, penonton pasti akan teruja dengan transformasinya dalam projek drama terbaru ini.

Lee Da Hee, yang telah menerima banyak sokongan dan kasih sayang menerusi peranannya dalam “Island,” “L.U.C.A.: The Beginning,” “Search: WWW,” “Beauty Inside,” dan banyak lagi akan memainkan watak Gyu Jin, seorang guru sekolah menengah yang mempunyai daya tarikan yang unik.

Manakala Arin Oh My Girl akan memainkan watak Hyun Heup, seorang pelajar sekolah menengah yang boleh melihat S Line sejak lahir, menimbulkan ketegangan dalam drama. Baru-baru ini, Arin telah menarik perhatian ramai dalam drama termasuk “Alchemy of Souls” Bahagian 1 dan Bahagian 2 serta drama pendek “O’PENing” tvN “Summer Love Blues.”

Selepas menamatkan kerja pasca produksi tahun ini, “S Line” dilaporkan akan ditayangkan pada tahun 2024.

Sumber : 1

loading...