Namgoong Min dan Ahn Eun Jin bergandingan dalam drama saeguk terbaru

Namgoong Min dan Ahn Eun Jin akan bergandingan untuk projek drama terbaru mereka!

Pada 13 Januari lalu, pasukan produksi “Lovers” (tajuk literal) mengesahkan bahawa Namgoong Min dan Ahn Eun Jin akan menerajui drama itu.

“Lovers” ialah sebuah drama percintaan sejarah yang berlaku dalam Dinasti Joseon yang mengisahkan tentang seorang lelaki, yang telah mengisytiharkan bahawa dia tidak akan berkahwin, jatuh cinta dengan seorang wanita yang mengimpikan untuk bercinta lagi walaupun selepas dua perkahwinan yang gagal.

Namgoong Min, yang menerima cinta yang banyak melalui drama seperti “The Veil” dan “One Dollar Lawyer,” akan memainkan watak Lee Jang Hyun, seorang lelaki misteri yang tiba-tiba muncul dalam masyarakat kelas atasan Kampung Neunggeun. Selepas mengalami tragedi yang tidak dapat dibayangkan dalam hidup, dia mendapati tiada apa yang menarik, tetapi dia sangat tertarik dengan seorang wanita bernama Yoo Gil Chae yang mempunyai keinginan kuat untuk hidup yang tidak dimilikinya.

Ahn Eun Jin, yang kagum melalui drama “Hospital Playlist” dan “The One And Only” serta filem terbaru “The Night Owl,” akan membintangi sebagai Yoo Gil Chae, anak perempuan kedua dari keluarga bangsawan yang memerintah sebagai dewi sosialit dengan kecantikan dan daya tarikannya. Dia berfikir bahawa dunia berputar di sekelilingnya dan dia boleh mengambil cinta daripada mana-mana lelaki di dunia, tetapi dia secara beransur-ansur menjadi matang semasa melalui peperangan dan jatuh cinta dengan seorang lelaki.

“Lovers” sedang bersiap sedia untuk tayangan perdananya pada separuh kedua 2023.

Sumber : 1

loading...