Park Min Young, Go Kyung Pyo, Kim Jae Young, & Ramai Lagi Bincang Watak “Love In Contract” Pada Pembacaan Skrip Pertama

Pada hari 12 Ogos, tvN berkongsi foto dan video membaca skrip drama baharunya berjudul “Love in Contract”. Acara itu dihadiri oleh pengarah dan pelakon termasuk Park Min Young, Go Kyung Pyo dan Kim Jae Young.

“Love in Contract” akan mengisahkan tentang perkhidmatan yang menyediakan isteri palsu untuk lelaki bujang yang akan pergi ke pelbagai majlis yang memerlukan pasangan seperti majlis perkahwinan hingga ke perjumpaan sekolah. Cerita ini memfokuskan kepada Choi Sang Eun (Park Min Young), seorang pakar perkahwinan kontrak yang terlibat dalam cinta segi tiga dengan Jung Ji Ho (Go Kyung Pyo) dan Kang Hae Jin (Kim Jae Young). Ini kerana Jung Ji Ho mempunyai kontrak eksklusif jangka panjang untuk hari Isnin, Rabu dan Jumaat, dan Kang Hae Jin, yang menandatangani kontrak baharu untuk hari Selasa, Khamis dan hari sabtu dengan Chou Sang Eun.

Pembacaan skrip pertama drama mereka sangat kondusif dan menyeronokkan. Park Min Young masuk ke dalam bilik dengan senyuman cerah dan dia terus membina suasana positif dengan tenaganya yang bersinar. Dia kelihatan hebat dalam mempamerkan karakternya sebagai Choi Sang Eun, “tuan perkahwinan” yang cantik, berkemahiran dan berkarisma. Dia sangat kagum dengan betapa cepatnya dia boleh menukar auranya bergantung pada keperluan pelanggannya.

Dalam pembikinan video itu, aktres itu mengulas, “[Karakter Choi Sang Eun] mungkin terasa asing, tetapi saya menganggapnya sebagai pekerjaan yang benar-benar boleh wujud dalam masyarakat moden.” Untuk perkara utama drama itu, Park Min Young teruja memilih seorang lelaki kacak dan menambah dengan senyuman lebar, “Saya rasa ini adalah titik pesonanya.”

Sebaliknya, Go Kyung Pyo kagum dengan Jung Ji Ho yang tenang namun penuh misteri, pelanggan Choi Sang Eun pada hari Isnin, Rabu dan Jumaat. Untuk memperkenalkan wataknya, Go Kyung Pyo berkongsi, “Dia adalah seseorang yang secara tidak sengaja menyebabkan kemalangan dalam situasi di sekelilingnya. Dia seorang yang misteri dan apabila dia bertemu Choi Sung Eun, dia bertanggungjawab ke atasnya pada hari Isnin, Rabu dan Jumaat.”

Kim Jae Young memainkan watak superstar selebriti comel dan seperti anak anjing Kang Hae Jin yang bekerja dengan Choi Sang Eun pada hari Selasa, Khamis dan Sabtu. Pelakon itu mengulas, “Kang Hae Jin adalah bintang Hallyu. Karakternya sangat tulus dan baik.” Mengenai pesona drama itu, Kim Jae Young berkongsi, “Memandangkan kerja [Choi Sang Eun] sangat luar biasa dan pelik, saya rasa itu satu aspek yang boleh anda tonton dengan seronok. ”

Park Min Young menunjukkan keserasian yang menarik dengan kedua-dua pelakon itu, daripada suasana yang mencuit hati dengan Go Kyung Pyo kepada hubungan yang lucu dan tidak dijangka dengan Kim Jae Young. Walaupun Choi Sang Eun secara teknikalnya berkahwin dengan kedua-dua lelaki, nantikan untuk melihat sama ada dan bagaimana perkahwinan kontrak itu berkembang menjadi cinta!

Jin Kyung melakonkan watak Yoo Mi Ho, seorang yang berkarisma manakala Kang Hyung Suk melakonkan watak Woo Kwang Nam, kawan baik Choi Sang Eun yang tidak mempunyai perasaan romantik terhadapnya. Park Chul Min memegang watak sebagai pengurus kanan, manakala Park Kyung Hye sebagai Kim Yu Mi dan Oh Ryoong sebagai Kang Sun Jin.

Tonton video ketika bacaan skrip di bawah!

Penerbit “Love in Contract” menyatakan, “Ini adalah pembacaan skrip dengan serapan yang tinggi sehingga kita tidak sedar masa berlalu dengan pantas. . Kesemua pelakon menunjukkan lakonan yang tekun dengan analisis watak mereka yang terperinci. Lebih daripada segala-galanya, gabungan visual, lakonan dan keserasian Park Min Young, Go Kyung Pyo dan Kim Jae Young sangat sempurna sehingga keseluruhan bacaan skrip sangat menyeronokkan. Kami akan mengalu-alukan anda dengan rom-com yang menyeronokkan jadi sila berikan ‘Love in Contract’ banyak perhatian dan jangkaan.”

Drama baharu tvN “Love in Contract” akan ditayangkan pada September ini!

Sumber : edaily

loading...