“Buat bakal isteriku” – Lee Jong Suk sedang gigih berusaha untuk jadi suami mithali untuk kalian

Lee Jong Suk telah membicarakan pendapatnya tentang hal ehwal perkahwinan di dalam “Ask Me Anything” keluaran majalah ELLE Korea pada 18 Feb 2022 baru-baru ini.

“Aku pernah cakap sebelum ini pada usia 20-an, ‘Aku mengimpi untuk berkahwin lebih awal ketika masih muda dan segak’. Disebabkan kini aku sudah sampai usia yang mana aku belum buat lagi, aku bercadang mengambil kursus untuk menjadi suami terlebih dahulu, ” ujar Lee Jong Suk yang kini sudah berusia 32 tahun.

“Aku mempunyai fantasi sendiri macam mana keluargaku akan terbentuk kelak,” katanya lagi.

Mengulas tentang apa yang akan dilakukannya untuk menjadi suami yang mithali kelak, Lee Jong Suk berkata, “Jika ada masa, aku nak buat macam-macamnya. Contohnya, belajar memasak, belajar mengurut demi isteriku seterusnya membina keluarga bahagia.”

Lee Jong Suk juga berharap dapat dipertemukan dengan calon isteri yang menemui kriterianya tersendiri. “Jika Tuhan dapat mengabulkan doaku, aku nak Tuhan tunjukkan siapa calon isteriku nanti,” tambahnya.

Lee Jong Suk pernah membintangi beberapa buah drama popular termasuklah SBS I Can Hear Your Voice, SBS Pinochio, MBC W, SBS While You Are Sleeping dan tvN Romance is My Bonus Book. Sebaik saja menunaikan khidmat ketenteraannya pada awal Jan 2021 lalu, Lee Jong-suk dijangka akan membintangi drama terbaru berjudul tvN Big Mouse bersama Yoona.

Sumber: OSEN

loading...