Kihyun Monsta X & Bona WJSN katanya sudah bercinta sejak 5 tahun lalu sehingga keluar bercuti ke Jeju bersama-sama; agensi nafi dakwaan berkenaan

Belum pun reda gosip cinta yang dikatakan antara Stephanie Lee dan Locco semalam, hari ini netizen digemparkan dengan gosip cinta di antara Kihyun Monsta X dan Bona WJSN pula.

Pada 21 April 2020, chosun ilbo melaporkan Kihyun Monsta X dan Bona WJSN sudah bercinta sejak lima tahun yang lalu. Mereka dikatakan begitu berhati-hati supaya rahsia perhubungan mereka tidak mudah terbongkar. Portal itu turut melaporkan mereka pernah keluar bercuti ke Jeju bersama-sama baru-baru ini dengan kenalan rapat.

Walaubagaimanapun, Starship Entertainment menafikan kedua-dua anak buah di bawah jagaan label yang sama itu pernah bercinta sesama sendiri. Jurucakap agensi itu berkata, “Hubungan antara Kihyun dan Bona hanya sekadar senior dan junior saja di dalam agensi. Dakwaan mengatakan mereka pernah bercinta selama 5 tahun atau bercuti juga tidak benar sama sekali.”

Monsta X kini sedang sibuk menyiapkan album terbaru mereka, Fantasia X menjelang 11 Mei ini manakala Bona WJSN pula sedang mempertimbangkan tawaran untuk lakonan di dalam KBS Lovers of Samkwang Villa di samping Jin Ki Joo dan Lee Jang Woo.

Sumber: chosun ilbo , IS Plus

loading...