Cha Tae Hyun & Lee Sun Bin sah bintangi drama OCN Further Investigation

Cha Tae Hyun dan Lee Sun Bin telah menyatakan persetujuan membintangi drama OCN Further Investigation.

OCN Further Investigation berkisarkan tentang seorang detektif polis bernama Jin Kang Ho daripada unit siasatan jenayah berat yang tidak sesekali akan berputus atas sehingga dia mampu menyelesaikan kes jenayah tersebut. Jin Kang Ho berganding bahu dengan pihak produksi tv yang mana rancangannya hanya sekadar meraih ‘rating’ yang rendah, bagi menyelesaikan beberapa kes jenayah dingin. Jin Kang Ho akan bertindak sebagai ‘profiler’ di samping pemilik bar dan pengarah majlis pengkebumian yang dahulunya masing-masing bekas penyangak dan doktor forensik NIS.

Manakala, Lee Sun Bin pula akan memainkan watak Kang Moo Young, producer rancangan tersebut. Kang Moo Hyung mempunyai misi yang sangat berat bagi menaikkan rating rancangan kendaliannya ke paras melebihi 5 peratus dan sanggup membuat apa saja seperti pengintipan dawai (“wiretapping”) bagi menjayakan misinya itu.

Pengarah Lee Yoo Jin daripada layar perak akan berganding bahu dengan penulis skrip, Lee Yoo Jin (OCN Missing) bagi memacu drama ini. Ia dijangka ditayangkan sebelum pertengahan tahun 2020 hadapan.

Sumber: kjdaily

loading...