[Musical] Suho EXO Buat Pertama Kalinya Beraksi Dipentas Musical

Musical asal ‘Rudolph’ kembali di Pentas dengan aksi terkini ‘The Last Kiss’ selepas 3 tahun.

Musical ‘The Last Kiss’ ini dilakonkan dari kisah benar seorang raja bernama Rudolph yang mencintai seorang wanita sepanjang hayatnya bernama Marie Bechera, dimana wanita tersebut telah membunuh diri di villa Myerling.

Sebelum ini tayangan musical ‘Rudolph’ pada tahun 2012 telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dengan tontonan seramai 150,000 pada tayangan minggu pertama di korea.

Untuk pertama kalinya Suho mencabar dirinya untuk membawa watak raja Rudolph dan beraksi di pentas musical. Suho sebelum ini pernah berlakon didalam telemovie ‘Three Color Fantasy – Star in the Universe’ dan ‘Glory Day’ telah membuktikan dia mempuyai bakat didalam bidang lakonan juga selain bernyanyi dan penari yang hebat.

Suho memberitahu,

“I am honored to appear in ‘The Last Kiss’. I am really enjoying Ahn Jae Wook senior class. I hope you will cheer me up because I will prepare hard. “

Ahn Jae-wook adalah antara pelakon musical terkenal juga terlibat didalam pentas musical ini dimana dia juga pernah terlibat didalam pementasan pada tahun 2012 yang lalu. Sejak bulan lalu Jae Wook telah membantu pelakon muda yang lain untuk pementasan ‘The last Kiss’ ini.

Ahn Jae-wook berkata,

“When I see Rudolph, I remember when I first met Prince Rudolph. I am honored to teach my own musical works. I will give my own know-how generously”

Penjualan ticket untuk ‘The Last Kiss’ ini akan bermula pada 1 November 201 11am. Dimana musical ini akan mula dipentaskan pada 15 December sehingga 31 December 2017 di LG Arts Center Yeoksam-dong, Gangnam-gu, Seoul.

loading...