Jung Hae In dan Jung So Min berdepan dengan perkembangan dalam hubungan mereka dalam ‘Love Next Door”

tvN telah berkongsi gambar baru dari drama “Love Next Door”!

“Love Next Door” ialah sebuah komedi romantik hasil arahan dan penulisan pengarah serta penulis drama hit “Hometown Cha-Cha-Cha”. Jung So Min sebagai Bae Seok Ryu, seorang wanita yang cuba memperbaiki kehidupannya yang berantakan. Jung Hae In pula membawa watak Choi Seung Hyo, anak kepada rakan ibunya, yang dianggap Bae Seok Ryu sebagai satu kenangan gelap dan memalukan dalam hidupnya.

Spoiler

Sebelum ini, Bae Seok Ryu menyedari bahawa Choi Seung Hyo telah lama menyimpan perasaan terhadapnya.

Gambar yang baru dikeluarkan menunjukkan mereka berdua menaiki basikal di bawah pokok bunga sakura yang sedang berkembang mekar. Saat Bae Seok Ryu memeluk pinggang Choi Seung Hyo dari belakang, kedua-duanya menunjukkan rasa gementar yang menggetarkan, sesuatu yang belum pernah dialami sebelum ini.

Namun, sebaik sahaja Bae Seok Ryu turun dari basikal, suasana antara mereka berubah menjadi dingin, membuatkan penonton tertanya-tanya sebab di sebalik pandangan penuh kekecewaan dan rasa tidak puas hati yang mereka berikan antara satu sama lain.

Selepas kemunculan Jang Tae Hee (Seo Ji Hye), bekas teman wanita Choi Seung Hyo, bekas tunang Bae Seok Ryu, Song Hyun Joon (Han Joon Woo), juga akan muncul dan sekali lagi mengganggu hubungan mereka dalam episod yang akan datang.

Pasukan produksi turut berkongsi, ‘Ketika Bae Seok Ryu berdepan dengan perasaan tulus Choi Seung Hyo, hubungan antara dua sahabat lama ini akan mulai berubah. Nantikan pilihan dan keputusan yang bakal diambil oleh Bae Seok Ryu,” sambil meminta penonton untuk terus mengikuti kisah cinta yang semakin berkembang, terutama dengan kehadiran bekas tunang yang diakui Bae Seok Ryu masih dicintainya.

Episod seterusnya “Love Next Door” akan ditayangkan pada 7 September dan tersedia untuk tontonan di tvN dan Netflix.

Sumber : 1

loading...