Byeon Woo Seok berubah menjadi pekerja kedai serbaneka yang tampan dalam “No Gain No Love”

tvN telah berkongsi pandangan awal tentang penampilan istimewa Byeon Woo Seok dan Kim Jung Eun dalam drama “No Gain No Love”!

“No Gain No Love” adalah sebuah komedi romantik yang mengisahkan Son Hae Young (Shin Min Ah), seorang wanita yang berpura-pura berkahwin untuk mengelakkan daripada kehilangan peluang kenaikan pangkat di tempat kerja. Manakala Kim Young Dae berperanan sebagai Kim Ji Wook, lelaki yang bersetuju untuk menjadi suami palsunya.

Spoiler

Dalam episod terdahulu “No Gain No Love,” Son Hae Young memutuskan untuk berpura-pura berkahwin—sebahagian besar kerana kemarahannya terhadap bekas teman lelakinya dan sebahagian lagi kerana desas-desus yang menyatakan wanita bujang tidak boleh menyertai pasukan utama di syarikatnya. Setelah memilih Kim Ji Wook sebagai pengantin lelaki palsunya, Son Hae Young mendapati semasa persiapan perkahwinan mereka dia bukanlah pengantin lelaki “biasa” yang diharapkannya. Selepas Kim Ji Wook menanggalkan cermin matanya dan mengenakan tuxedo, dia ternyata seorang lelaki impian yang sangat menawan.

Dalam gambar-gambar terbaru dari episod akan datang, Son Hae Young dan Kim Ji Wook secara tidak sengaja bertemu dengan dua watak baru yang dimainkan oleh Kim Jung Eun dan Lee Joong Ok.

Walaupun Son Hae Young tampak sedikit terkejut dengan pertemuan tersebut, watak Kim Jung Eun kelihatan sangat ceria sambil menunjukkan tanda sifar dengan satu tangan.

Gambar-gambar seterusnya menampilkan kemunculan istimewa Byeon Woo Seok sebagai pekerja sambilan di kedai serbaneka.

Apabila Son Hae Young melihat watak Byeon Woo Seok, dia tidak dapat menyembunyikan kekecewaannya kerana dia bukanlah Kim Ji Wook. Ketika meletakkan sejumlah gummies (gula-gula getah) di kaunter pembayaran dengan wajah muram, Byeon Woo Seok memandangnya dengan kehairanan, menimbulkan rasa ingin tahu mengenai apa yang akan berlaku antara kedua-dua watak tersebut.

Pasukan produksi “No Gain No Love” berkata, “Kami amat berterima kasih kepada para pelakon yang, atas dasar persahabatan dan kesetiaan, dengan rela hati bersetuju untuk membuat penampilan istimewa dalam drama kami walaupun dalam keadaan cuaca buruk dan jadual yang padat. Harap anda nantikan penampilan mereka yang pasti akan memberikan kesan mendalam walaupun dalam masa yang singkat.”

Untuk menonton Byeon Woo Seok dan Kim Jung Eun sebagai cameo, saksikan episod ketiga dan keempat “No Gain No Love” pada 2 dan 3 September menerusi Prime Video Malaysia.

Dalam pada itu, anda boleh saksikan Byeon Woo Seok dalam drama popularnya “Lovely Runner” menerusi tvN Asia ( Astro Ch395 & Astro GO , unifi TV Ch211 & unifi playTV dan  tonton ) Viu Malaysia, Netflix dan juga Viki.

Sumber : 1

loading...