Dimasukkan ke hospital kerana dehidrasi, Ningning aespa tak ikut serta konsert K-Wave

Ningning aespa secara mengejut tidak sertai dalam “K-Wave Concert Inkigayo” semalam kerana masalah kesihatan.

Pada 2 Jun, SM Entertainment mengumumkan bahawa Ningning tidak akan menyertai rakan kumpulannya di atas pentas untuk persembahan aespa di “K-Wave Concert Inkigayo” di Incheon pada hari tersebut. Agensi itu menjelaskan bahawa selepas menunjukkan gejala dehidrasi dan keletihan semasa latihan. Ningning kemudian segera dibawa ke hospital dan kakitangan perubatan menasihatkannya untuk mendapatkan rehat dan pemulihan yang mencukupi.

Untuk pengetahuan, Aespa telah mengeluarkan album penuh pertama mereka, ‘Armageddon,’ pada 27 Mei lalu.

Kenyataan penuh SM Entertainment adalah seperti berikut:

Hello, ini SM Entertainment.

Kami ingin memaklumkan anda bahawa Ningning aespa tidak akan menyertai persembahan yang dijadualkan hari ini di konsert K-Wave.

Semasa latihan, Ningning menunjukkan simptom dehidrasi dan keletihan, jadi dia segera pergi ke hospital, dan doktor menasihatinya bahawa dia memerlukan banyak rehat dan kestabilan.

Oleh itu, Ningning tidak dapat menyertai peringkat K-WAVE kali ini. Kami memohon maaf kerana menimbulkan kebimbangan kepada peminat dengan berita mengejut ini. Kami akan mengutamakan kesihatan dan keselamatan artis kami dan melakukan yang terbaik untuk memastikan dia pulih

Terima kasih.

Semoga cepat sembuh, Ningning!

Sumber : 1

loading...