[Japan] ALICE NINE First Online International Fan Meeting 2021

Berita baik untuk penggemar muzik Jepun!

Toybox Projects sangat teruja untuk mengumumkan acara dalam talian yang menarik dengan kumpulan rock lagenda Jepun Visual Kei : ALICE NINE! Ini adalah pertemuan peminat antarabangsa dalam talian pertama mereka untuk peminat global, yang akan diatur dan dikendalikan oleh Toybox Projects, Syarikat Jepun-Malaysia yang berpusat di Kuala Lumpur.

Meet & Greet bersama ALICE NINE akan diadakan pada 17 Julai 2021 (Sabtu), jam 2.00 petang (GMT + 8) Waktu Malaysia menerusi platform ZOOM. ALICE NINE juga akan mengadakan sesi 1-on-1 eksklusif dengan peminat, namun ianya hanya terhad kepada pemegang tiket VIP sahaja! Pemegang tiket VIP akan dapat bertemu dan bercakap dengan ahli kumpulan dalam keadaan eksklusif 1 to 1. Pemegang VIP dan Tiket A akan menerima barang khas sebagai kenang-kenangan acara ini.

Kumpulan ini baru sahaja mengeluarkan dua lagu baru iaitu「星 降 る 夜 に は 君 を 想 う (Hoshi Furu Yoru Niha Kimi Wo Omou)」 pada 9 April dan「Bury The Night」 pada 9 Mei, yang mana muzik dan videonya dihasilkan oleh ahli kumpulan itu sendiri dengan gaya dan muzik peribadi mereka.

ALICE NINE yang pernah berkunjung ke Kuala Lumpur untuk konsert mereka pada tahun 2014 dan 2015 yang lalu, ditubuhkan pada tahun 2004, sebagai kumpulan Visual Kei dari Jepun yang dibarisi oleh Show (vokal), Hiroto (gitar), Tora (gitar) , Saga (bass) dan Nao (drum). Mereka adalah salah satu kumpulan Visual Kei dengan kariernya hampir mencecah 17 tahun dengan 10 album studio penuh untuk dibanggakan. Terkenal dengan suara mereka yang berbeza, karisma di atas pentas dan kerja berpasukan yang kuat, mereka berjaya mengumpulkan fandom setia di seluruh dunia. Bilangan peminat mereka bukan sahaja diukur dengan kehadiran mereka secara atas talian tetapi daripada pelbagai international releases dan tours.

Harga tiket untuk Meet & Greet secara dalam talian adalah

VIP RM350 • US $ 90

A RM170 • US $ 45 /

B RM130 • US $ 35.

Tiket telah mula dijual pada 29 Mei 2021 dan anda boleh membelinya di Toybox Projects 

Penganjur berhak mengubah terma & syarat dan / atau kandungannya tanpa pemberitahuan terlebih dahulu. Fotografi atau Videografi dilarang sama sekali semasa acara berlangsung. Acara ini terbuka untuk semua peminat antarabangsa kecuali peminat dari Jepun. Kami memerlukan beberapa bentuk pengenalan rasmi (contoh: IC / ID / Pasport/ Kad Visa / PR, dll.) Yang menyenaraikan alamat kediaman anda sekarang untuk mengesahkan penyertaan. Peminat kewarganegaraan Jepun yang menetap di luar negara dibenarkan untuk menyertai acara ini. Setiap tiket hanya memuatkan 1 orang. Setiap skrin yang mengambil bahagian mesti menunjukkan 1 orang sahaja. Penganjur berhak untuk menolak atau mengawal mana-mana kakitangan dengan tingkah laku yang tidak sesuai.

Sebelum itu, jom saksikan video muzik ALICE NINE bertajuk ‘Bury The Night’

loading...