Lee Jae Wook, Lee Jun Young dan Hong Su Zu buka cerita tentang hubungan erat mereka sebagai teraju “The Impossible Heir”

Barisan bintang “The Impossible Heir” yakin dengan keserasian mereka antara satu sama lain!

“The Impossible Heir” menceritakan tentang tiga orang biasa yang bergabung untuk mengambil alih konglomerat terbesar di Korea. Lee Jae Wook akan membawakan watak sebagai Han Tae Oh, anak kepada seorang pembunuh dan telah menjalani kehidupan yang sukar selama ini; Lee Jun Young sebagai Kang In Ha, anak luar nikah pengerusi chaebol; dan Hong Su Zu akan memainkan watak Na Hye Won, anak perempuan seorang penjudi tegar yang telah dibebani dengan hutang keluarganya. Mereka bertiga tertekan dengan keadaan yang sangat sukar dan  mahu bebas daripada keadaan ini sehingga sanggup bekerjasama untuk merebut kuasa konglomerat terbesar Korea atas kepentingan masing-masing.

Sebelum penggambaran bermula, ketiga-tiga teraju utama drama itu bukan sahaja berkongsi makanan bersama, tetapi juga melakukan perjalanan MT (latihan keahlian), membolehkan mereka membentuk ikatan yang kuat antara satu sama lain.

Mengenai kerja berpasukan pula, Lee Jun Young dan Hong Su Zu, Lee Jae Wook mengulas pendapat masing-masing.

Kami berkongsi begitu banyak kebimbangan antara satu sama lain sehingga sukar untuk menyatakan salah satu daripadanya.

– Lee Jae Wook

Saya rasa mudah untuk fokus pada lakonan apabila melihat ke dalam mata pelakon Lee Jae Wook dan Hong Su Zu. Keserasian kami di set benar-benar bagus, dan dapat mengenali orang yang begitu hebat-saya sangat bersyukur saya dan itu dah lebih daripada mencukupi untuk saya.

– Lee Jun Young

Saya berharap penonton akan menantikan sinergi di kalangan pelakon yang sebaya ini, (membayangkan bahawa keserasian tiga bintang adalah perkara penting untuk dinantikan dalam “The Impossible Heir”)

– Hong Su Zu

Pengarah Min Yeon Hong turut mengulas mengenai perkara ini.

Saya berharap mereka akan menjadi rapat dengan cepat supaya mereka boleh berlakon dengan lebih selesa. Selepas casting, kami berkumpul di rumah tamu beberapa kali untuk bacaan skrip. Mereka cepat mesra dan rapat kerana personaliti mereka sangat sepadan, jadi saya tidak risau langsung. Seronok melihat mereka mencipta suasana yang menyenangkan di set sambil sambil mengambil berat dan membimbing satu sama lain dari segi lakonan.

Untuk poster terbaharu drama ini yang telah dirilis, ia menunjukkan ringkasan atau intipati keseluruhan cerita. Istilah yang lebih jelas ialah “pemberontakan rakyat kecil di bahagian bawah rantai makanan.” Manakala kapsyen yang mengungkap keazaman trio berkenaan dengan membaca, “Kami akan menunjukkan kepada anda sejauh mana kami boleh pergi.”

“The Impossible Heir” boleh distrim pada 28 Februari menerusi Disney+ Hotstar.

Sumber : 1

loading...