Pelakon Lee Si Young kongsi keadaan terkini lepas buat peminat risau

Pelakon Lee Si Young menyiarkan kemas kini tentang perjalanan Himalayanya selepas membimbangkan peminat.

Lee Si Young baru-baru ini menyiarkan kemas kini dirinya di atas katil dengan menggunakan alat bantuan pernafasan di Instagram, dan laporan mendedahkan aktres itu pengsan semasa mendaki pergunungan Himalaya.

Dalam catatan itu juga, Lee Si Young mendedahkan kesukaran yang melelahkan yang dia hadapi semasa mendaki di pergunungan Himalaya.  Himalaya ialah banjaran gunung yang merentangi India, Nepal, China dan Bhutan serta termasuk Gunung Everest, yang merupakan gunung tertinggi di dunia. Dia kemudian mendedahkan bahawa dia menerima bantuan perubatan kerana penyakit alpine (penyakit berkaitan ketinggian).

Ia merupakan gelombang kesusahan yang berterusan. Himalaya tidak secantik dan gembira seperti yang dilihat dalam gambar. Sudah tentu, kesusahan inilah yang menjadikan pengakhiran perjalanan itu lebih bermanfaat. Kami sedang bertahan dan belajar tentang kehidupan. Walaupun tiga orang daripada pasukan kami tidak dapat meneruskan kerana paras oksigen menurun di bawah 50, yang menjadikannya mustahil untuk bernafas tanpa tangki oksigen, anda semua berada di hati kami.

— Lee Si Young

Pada 2 November, Lee Si Young mengemas kini Instagram dengan foto baharu dari perjalanannya, dan peminat berasa lega melihat dia kembali sihat. Dia berkongsi foto di bawah bersama dengan mesej.

Walaupun apapun terjadi,  kami gembira.

— Lee Si Young

Dalam pada itu, Lee Si Young ialah seorang pelakon popular yang pernah membintangi drama seperti ‘Sweet Home’, ‘Risky Romance’, dan ‘Liver Or Die’. Dia juga akan membintangi sekuel ‘Sweet Home’ yang akan disiarkan pada Disember ini diplatform Netflix. Dia juga cukup terkenal dengan komitmennya terhadap kesihatan dan kecergasan fizikal.

Sumber : 1 | 2

loading...