2023 iKON WORLD TOUR TAKE OFF DI MALAYSIA AKAN BERTUKAR DARI MIECC KE AXIATA ARENA, BUKIT JALIL!

KUALA LUMPUR2023 iKON TAKE OFF  WORLD TOUR yang ditunggu-tunggu ramai kini telah menukar tempatnya ke sebuah lokasi yang berprestij iaitu di Arena Axiata, Bukit Jalil pada 22 Julai 2023, jam 8 malam. Penganjur konsert Jojo Events dan My Events International mengumumkan pertukaran tempat hari ini kerana Axiata Arena telah tersedia untuk acara itu selepas satu pembatalan tempahan yang tidak dijangka oleh pihak ketiga.

Mereka percaya bahawa Axiata Arena adalah tempat yang terbaik untuk konsert itu.  dengan kemudahan terkini dan kapasiti yang mengagumkan, ia pastinya boleh memberikan peminat pengalaman konsert yang terbaik lagi mengasyikkan disalah satu tempat paling ikonik di rantau ini.

Selaras dengan ini, kategori tiket untuk CAT 1, CAT 3 dan CAT 4 akan kekal. Bagaimanapun, akan ada perubahan untuk CAT 2, manakala CAT 5 akan ditambah sebagai penambahan kategori untuk menampung kapasiti tempat baharu. Disebabkan ini, akan berlaku penstrukturan semula daripada platform Ticket2u dan pelancaran semula penjualan tiket akan berlangsung pada 28 Jun 2023 pada hari Rabu, jam 12 tengah hari dan seterusnya.

Pihak Penganjur telah menambah kategori terendah untuk menjadikannya lebih mampu milik untuk pelajar dengan harga RM198. Tiket konsert dijual pada harga bermula RM198, RM388, RM438, RM538, RM838, RM1038 dan RM1088. Peminat boleh menikmati diskaun tambahan 15% untuk pembelian tiket CAT 1 sahaja dengan kod promo “IKONKL15”. Untuk mendapatkan tempat anda dan mengalami persembahan hebat oleh iKON, layari www.ticket2u.com.my.

Poster konsert yang telah dikemaskini dengan lokasi baru
Pelan kedudukan dan harga tiket yang terbaru

Bagi pemegang tiket sedia ada, maklumat tempat dan pelan tempat duduk yang telah dikemas kini akan dihantar melalui e-mel ke akaun e-mel berdaftar mereka.

Pihak Penganjur amat berbesar hati untuk menyediakan tempat duduk yang selamat dan selesa kepada peminat, tempat letak kereta yang mencukupi, kemudahan pengangkutan awam, trak makanan, surau, dan banyak lagi! Penganjur akan mengambil semua langkah untuk memastikan kepentingan dan keseronokan peminat adalah keutamaan. Pasukan berkaitan kini sedang berusaha dengan gigih dalam reka bentuk pelan lantai, memastikan setiap perincian direka dengan teliti untuk mengutamakan keseronokan peminat dan mencipta pengalaman yang tidak dapat dilupakan.

Mereka turut mempunyai rakan kongsi yang dihormati sempena 2023 iKON World Tour Take Off untuk menyokong penuh pihak penganjur dan pasukan sepanjang acara itu. 8TV telah dipilih sebagai Rakan Kongsi TV Rasmi dan Era FM, MY FM, Hitz FM dan Go Xuan FM sebagai Rakan Kongsi Radio Rasmi.

Bersedia untuk dibawa ke dalam pelayaran muzik yang tidak dapat dilupakan saat iKON naik ke atas pentas, memikat hati dengan kualiti bunyi yang luar biasa, grafik yang cerah dan gerak tarian yang mendebarkan. Nantikan lebih banyak informasi dan kejutan semasa iKON World Tour Take Off di Kuala Lumpur pada 22 Julai 2023.

loading...