‘The First Responders’ musin 2 akan kembali temui penonton Ogos ini

Tarikh tayangan perdana untuk musim 2 ‘The First Responders’ telah disahkan!

SBS ‘The First Responders’ musim 1 dibintangi oleh Kim Rae Won, Son Ho Joon dan Gong Seung Yeon sebagai anggota polis, bomba dan pasukan paramedik bagi membantu penduduk bandar mereka. Musim 1 telah disiarkan pada November lalu dan menamatkan tayangan 12 episodnya pada penghujung 2022.

“The First Responders” Musim 2 akan mengambil tajuk “The Police Station Next to the Fire Station and the National Forensic Service.” Musim 2 ini menampilkan kerja berpasukan yang lebih menarik dan ditingkatkan apabila Perkhidmatan Forensik Kebangsaan (NFS) turut serta dalam geng ‘The First Responder’ bagi menyalurkan bukti yang berkaitan dalam menghadapi kes-kes yang lebih rumit dengan insiden yang lebih dasyat dari sebelumnya.

Sama seperti musim pertama, Kim Rae Won akan kembali menampilkan karakter Jin Ho Gae – seorang detektif polis, Son Ho Jun akan kembali melakonkan watak Bong Do Jin, yang mempamerkan sisi tajam dan berperikemanusiaan sebagai seorang anggota bomba serta Gong Seung Yeon sebagai Song Seol, seorang paramedik dengan daya tarikan yang kuat.

Pasukan produksi berkata, “Musim 2 ‘The First Responders’ adalah drama yang  mana pasukan produksi dan pelakon membuka laluan untuk ‘drama bersama [penyiasatan] Korea’ menerusi ‘The First Responders’ yang diputuskan untuk dihasilkan bagi memberi persembahan serta keseronokkan yang hebat sekali lagi kepada penonton.”

Musim kedua “The First Responders” sedang bersiap sedia untuk tayangan perdananya!

Dibintangi oleh Kim Rae Won, Son Ho Jun dan Gong Seung Yeon, “The First Responders” ialah sebuah drama tentang anggota pasukan polis, bomba dan pasukan paramedik ketika mereka berkumpul untuk membantu bandar mereka dalam apa jua cara yang mereka boleh. Musim 1 mula disiarkan pada November lalu dan menamatkan tayangan 12 episodnya pada penghujung 2022.

Terjemahan literal tajuk rasmi Musim 2 ialah “Balai Polis Bersebelahan Balai Bomba dan Perkhidmatan Forensik Negara.” Musim 2 akan menarik kerja berpasukan yang dipertingkatkan antara jabatan bomba yang memadamkan kebakaran, pasukan polis yang menangkap jenayah dan Perkhidmatan Forensik Kebangsaan (NFS) yang menangkap bukti ketika mereka menghadapi kejadian yang belum pernah berlaku sebelum ini.

Kim Rae Won, yang sangat selaras dengan wataknya Jin Ho Gae dalam Musim 1, Son Ho Jun, yang mempamerkan kedua-dua sisi yang tajam dan berperikemanusiaan sebagai bomba Bong Do Jin, dan Gong Seung Yeon, yang mengagumkan melalui lakonannya sebagai Song Seol, paramedik dengan daya tarikan yang kuat dan mudah mesra, akan memainkan semula peranan mereka dan mempamerkan kemahiran lakonan yang dipertingkatkan serta chemistry yang lebih kuat dalam Musim 2.

Pasukan produksi berkata, “Musim 2 ‘The First Responders’ adalah drama yang pasukan produksi dan pelakon yang membuka jalan untuk ‘drama kerjasama [penyiasatan] Korea’ melalui ‘The First Responders’ memutuskan untuk menghasilkan untuk mempersembahkan penonton. dengan keseronokan yang hebat sekali lagi.”

“The First Responders” Musim 2 akan disiarkan pada 4 Ogos 2023, jam 10PM KST dan besar kemungkinan menerusi Disney+ Hotstar setalah drama “Revenant” berakhir.

Sumber : 1

loading...