Suzy dan Yang Sejong setuju bintangi drama romantik terbaru bersama

Suzy dan Yang Se Jong akan bergandingan untuk drama baharu “Lee Doo Na!”  (juga dikenali sebagai “The Girl Downstairs”)!

Berdasarkan webtoon dengan nama yang sama, “Lee Doo Na!” ialah drama percintaan tentang seorang pelajar universiti biasa Won Joon yang bertemu dengan bekas idol K-pop, Doo Na di sebuah rumah kongsi.

Suzy akan memegang watak Lee Doo Na, yang pernah menjadi vokalis utama kumpulan idol popular tetapi tiba-tiba mengumumkan persaraannya dan tinggal di rumah kongsi berhampiran universiti. Berdasarkan kemahiran lakonannya yang mantap yang diiktiraf melalui drama “Anna,” “Start-Up,” dan “Uncontrollably Fond,” serta filem “Architecture 101,” Suzy dijangka dapat menggambarkan emosi kompleks Lee Doo Na dengan sempurna.

Yang Se Jong pula akan memainkan watak Won Joon, seorang pelajar kolej yang sangat biasa dan tidak mempunyai apa-apa untuk diperagakan tetapi memberi Doo Na tempat untuk berehat dengan hati yang hangat dan murni. Yang Se Jong, yang mempamerkan rangkaian lakonan yang luas menerusi drama “Degree of Love,” “30 But 17,” dan “My Country,” dijangka memberi nafas baharu kepada watak Won Joon dengan kemahiran lakonan yang mantap.

Drama ini akan diarahkan oleh Lee Jung Hyo yang menerajui drama “Crash Landing on You,” “Romance Is a Bonus Book,” “Life on Mars,” dan “The Good Wife.” Lee Yoo Bi juga dilaporkan sedang berbincang untuk turut menyertai drama “Lee Doo Na!”ini.

Stay tuned for more updates!

Sumber : 1

loading...