Yoo In Na, Yoon Hyun Min, dan Joo Sang Wook akan bintangi rom-com terbaru

Nampaknya Yoo In Na, Yoon Hyun Min, dan Joo Sang Wook akan disatukan dalam drama ENA baharu “Bo Ra! Deborah” (tajuk literal)!

“Bo Ra! Deborah” ialah sebuah rom-com yang mengikuti kisah percintaan jurulatih temu janji terhebat Deborah dan Soo Hyuk yang bersikap acuh tak acuh dalam pergelutan cinta. Drama ini akan diterajui oleh pengarah Lee Tae Gon dari “Mad for Each Other,” “Diary of a Prosecutor,” dan “Hello, My Twenties” Musim 1 dan 2 dan ditulis oleh penulis skrip Ah Kyung yang menulis skrip “Mad for Each Other. ” Sebelum ini, ia juga mendedahkan bahawa Chansung 2PM dan Sojin Girl’s Day akan membintangi drama tersebut.

Telah disahkan pada 5 Disember bahawa Yoo In Na, Yoon Hyun Min, dan Joo Sang Wook akan meneraju drama “Bo Ra! Deborah”.

Yoo In Na akan membawakan peranan sebagai jurulatih temu janji terhebat Deborah, seorang pengaruh temu janji yang bijak dan jujur. Dia juga seorang pengarang bintang yang mempunyai novel terlaris tentang hubungan romantis. Sungguhpun begitu, biarpun ikhlas untuk bercinta, dia tidak mempunyai pandangan jauh mengenai hubungannya sendiri dan sebaliknya menyakitkan.

Yoo In Na berkongsi, “Saya gembira dan teruja. Saya harap ramai orang akan ketawa, menangis, dan merasakannya bersama. Saya akan melakukan yang terbaik untuk mempamerkan projek yang hebat, jadi sila nantikannya.”

Yoon Hyun Min akan melakonkan watak perancang penerbitan yang tabah lagi menawan iaitu Lee Soo Hyuk. Ghairah apabila dia kelihatan acuh tak acuh dan dan penuh kasih sayang saat terlihat tidak peduli, Lee Soo Hyuk adalah seorang lelaki yang bergelut dengan cinta. Kadang-kadang, Lee Soo Hyuk dilihat sebagai seorang yang idealis apabila bercakap tentang jodoh, tetapi pada masa lain, dia kelihatan tidak percaya pada cinta, menimbulkan persoalan tentang wataknya.

Dia mendapati Deborah tidak boleh dipercayai dan tidak memuaskan, walaupun bercakap seolah-olah dia telah menguasai semua percintaan di dunia. Namun, dia mula berubah apabila tiba-tiba menjalinkan hubungan dengan Deborah.

Yoon Hyun Min mengulas, “Saya teruja dapat menyapa penonton dengan projek baharu buat kali pertama dalam beberapa ketika ini. Ia satu penghormatan untuk dapat bekerjasama dengan pelakon dan krew produksi yang begitu hebat disamping skrip yang sangat baik. Saya akan bekerja keras untuk melakukan yang terbaik untuk penggambaran.”

Joo Sang Wook pula akan memainkan watak Han Sang Jin yang menganggap janji temu itu ringan dan mudah. Sebagai Ketua Pegawai Eksekutif penerbit buku Jinri, dia adalah kawan rapat dan rakan kongsi perniagaan dengan Lee Soo Hyuk.

Tajam dan lemah lembut, Han Sang Jin ialah pencipta suasana yang menerima banyak kasih sayang daripada semua orang. Daripada berada dalam hubungan yang serius, dia menikmati kehidupan yang riang, dan menjadikannya lelaki yang agak sukar.

Joo Sang Wook berkongsi, “Saya akan menyapa penonton dengan ‘Bo Ra! Deborah,’ yang akan membangkitkan sel cinta penonton! Terasa segar untuk menyambut semua orang dengan drama moden selepas sekian lama. Kami berseronok semasa membuat persiapan bersama pengarah, pelakon dan kakitangan yang terhebat, jadi sila nantikannya.”

“Bo Ra! Deborah” dijadualkan untuk ditayangkan pada tahun 2023.

Sumber : 1 | 2

loading...