Kim Soo Hyun akan bergandingan dengan Kim Ji Won untuk drama terbaru penulis skrip “Crash Landing on You”

Pada 5 Disember, Studio Dragon secara rasmi mengesahkan bahawa Kim Soo Hyun akan membintangi ‘Queen of Tears,’ sebuah drama terbaru yang ditulis oleh penulis skrip popular Park Ji Eun (‘My Love from the Star,’ ‘The Legend of the Blue Sea,’ ‘Producer,’ ‘Crash Landing on You’).

Kim Soo Hyun, yang pernah membintangi kedua-dua drama “My Love From the Star” dan “Producer,” akan bersatu semula dengan Park Ji Eun untuk memegang watak utama Baek Hyun Woo, manakala Kim Ji Won akan berlakon sebagai isterinya Hong Hae In.

Kim Soo Hyun, yang membintangi kedua-dua “My Love From the Star” dan “Producer,” akan bersatu semula dengan Park Ji Eun untuk memegang watak utama Baek Hyun Woo, manakala Kim Ji Won akan berlakon sebagai isterinya Hong Hae In.

Baek Hyun Woo lakonan Kim Soo Hyun ialah seorang pengarah undang-undang Kumpulan Queens, manakala Kim Ji Won memegang watak Hong Hae In, seorang chaebol generasi ke-3 Kumpulan Queens dan pemilik gedung membeli-belah Queens. Kisah ini akan menunjukkan pasangan itu mengatasi beberapa krisis yang turun naik sambil membuat penonton merasakan kepentingan keluarga dengan adegan dan jenaka yang mengharukan.

Sementara itu, Park Ji Eun akan bekerjasama dengan pengarah Jang Young Woo (‘Crash Landing on You,’ ‘Bugasal’) dan penerbit Kim Hee Won (‘Vincento,’ ‘Little Women’) untuk projek “Queen of Tears” ini, yang ditetapkan untuk tayangan pada separuh kedua 2023.

Sumber : 1 | 2

loading...