‘Whale Couple’ berdepan detik perit selepas berpisah dalam “Extraordinary Attorney Woo”

Nampaknya, Park Eun Bin dan Kang Tae Oh akan melalui masa yang sukar dalam “Extraordinary Attorney Woo.”

Drama ini mengisahkan Woo Young Woo (Park Eun Bin), seorang peguam muda dan penghidap autisme yang menyertai firma guaman utama. Disebabkan IQnya yang tinggi iaitu 164, daya ingatan yang mengagumkan dan proses pemikiran yang kreatif, Woo Young Woo yang cemerlang itu menamatkan pengajian di peringkat teratas dalam kelasnya dari Universiti Kebangsaan Seoul yang berprestij untuk kedua-dua kolej dan sekolah undang-undang – tetapi dia masih mendapati dirinya bergelut apabila ia berkaitan dengan interaksi sosial.

Kisah Woo Young Woo tentang kelangsungan hidup di firma guaman besar telah menjadi kegemaran baharu bagi ramai penonton, memberikan tawa yang menyenangkan, emosi yang hangat dan keseronokan.

Spoiler

Episode sebelum ini, Woo Young Woo (Park Eun Bin), Lee Jun Ho (Kang Tae Oh), dan seluruh pasukan Hanbada pergi ke Jeju untuk perjalanan perniagaan yang membuatkan banyak perkara telah berlaku.

Woo Young Woo menghadapi realiti yang menyayat hati selepas bertemu dengan kakak Lee Jun Ho. Dia fikir dia tidak boleh membahagiakan Lee Jun Ho sehingga membuatnya memutuskan untuk berpisah dengan Lee Jun Ho.

Sikap Woo Young Woo membuatkan Lee Jun Ho bingung dan putus asa. Kemudian Lee Jun Ho menjadi kecewa apabila Woo Young Woo tiba-tiba menyebut kes undang-undang yang sedang berjalan mengenai bayaran masuk warisan budaya.

Foto teaser yang baru dikeluarkan menunjukkan kehidupan harian Woo Young Woo dan Lee Jun Ho selepas putus cinta. Sangat berbeza dari dahulu, kini Woo Young Woo makan sendirian, manakala Lee Joon Ho menyertai rakan sekerjanya.

Mereka juga berbalas pandangan dengan mata yang penuh kasihan dan masih mempunyai perasaan antara satu sama lain. Foto terakhir membayangkan bahawa kedua-duanya akan berhadapan antara satu sama lain, dan membuatkan penonton tertanya-tanya sama ada pasangan ikan paus (Whlae Couple) itu akan bersatu semula atau tidak.

Pasukan produksi drama mengulas, “Woo Young Woo dan Lee Jun Ho akan menghadapi kesan ribut selepas perpisahan mereka. Teruskan menonton untuk melihat sama ada mereka akan menerima realiti yang menyakitkan dan berpisah atau mengumpul keberanian dan menyatakan keikhlasan mereka kepada satu sama lain.”

“Sila beri perhatian kepada prestasi dan pertumbuhan peguam baru yang akan menghadapi kes terbesar tanpa Jung Myung Seok (Kang Ki Young).”

Episod seterusnya “Extraordinary Attorney Woo” akan disiarkan pada 17 Ogos diplatform Netflix.

Sumber : insight | isplus

loading...