“Extraordinary Attorney Woo” akan kembali untuk musim 2. Rancang untuk kekalkan pelakon dan krew produksi

“Extraordinary Attorney Woo” mungkin akan disambung untuk musim kedua!

Pada 17 Ogos, Ketua Pegawai Eksekutif ASTORY Lee Sang Baek berkongsi harapan dan rancangannya untuk menghasilkan Musim 2 drama hit itu. Dia berkata, “Terima kasih kepada sokongan ramai penonton, ‘Extraordinary Attorney Woo’ akan kembali dengan musim 2. Kami berharap untuk menyiarkan musim kedua pada 2024.” Dia menyambung, “Bukan mudah untuk menyelaraskan jadual pelakon dan pasukan produksi, jadi kami perlu melalui banyak perbincangan.”

Ketua Pegawai Eksekutif itu juga menyebut bahawa tidak akan ada penggantian pelakon, pengarah, penulis, atau pasukan produksi untuk Musim 2. Dia berkata, “Matlamat kami adalah untuk mengekalkan sekurang-kurangnya 90 peratus pelakon dan kakitangan produksi kami. Atas sebab ini, ia akan mengambil masa yang agak lama untuk diselaraskan, tetapi rancangan untuk menghasilkan Musim 2 itu tidak berubah.”

Sementara penonton menunggu musim 2, ASTORY merancang untuk memperkenalkan pelbagai IP (harta intelek) yang berkaitan dengan siri drama, termasuk versi webtoon yang dilancarkan awal bulan ini, serta muzikal Extraordinary Attorney Woo, barangan dan banyak lagi.

Nampaknya, berita mengenai “Extraordinary Attorney Woo” Musim 2 mencetuskan keterujaan para peminat. Plot yang dibawakan cenderung dianggap ringan, tetapi isu penghidap sindrom autisme dan lakonan pelakon dan pelakon dianggap luar biasa.

Episod seterusnya “Extraordinary Attorney Woo” akan disiarkan pada 17 Ogos. Dengan hanya dua episod lagi, penonton ingin tahu sama ada drama itu akan berakhir dengan rating tontonan yang tinggi.

Sumber : xportnews | edaily

loading...