Sehun EXO, Jo Joon Young & Jang Yeo Bin bintangi drama percintaan remaja TVING – “Everything We Love”

Sehun EXO, Jo Joon Young dan Jang Yeo Bin akan menjadi teraju utama drama TVING “Everything We Love”.

Pada hari 27 Julai, TVING mengumumkan Sehun EXO, Jo Joon Young dan Jang Yeo Bin akan menjadi teraju utama drama “All The Things That We Loved”. Drama ini akan ditayangkan pada tahun 2023.

“Everything We Love” ialah drama percintaan pelajar sekolah menengah yang menggambarkan kisah persahabatan sejati dan keikhlasan cinta seorang remaja lelaki berusia 18 tahun yang tidak akan berputus asa demi cinta atau persahabatannya.

Drama ini akan menggambarkan cinta segi tiga antara dua sahabat baik Go Yoo dan Go Joon Hee, yang pada masa yang sama jatuh cinta dengan pelajar pertukaran, Han So Yeon. Go Joon Hee juga menerima pemindahan buah pinggang daripada Go Yoo, menjadikan drama itu cerita yang unik tentang selular memori, yang membuat hipotesis bahawa memori boleh dikongsi melalui pendermaan organ.

Sehun akan memainkan watak remaja lelaki berusia 18 tahun bernama Go Yoo. Dikenali sebagai pemain bola keranjang yang hebat di sekolahnya, Go Yoo tidak pernah takut dengan apa-apa pun di dunia ini. Dia mendapat banyak perhatian daripada gadis-gadis di sekolah dan berkawan baik dengan Go Jun Hee, pelajar nombor satu di sekolahnya.

Watak Go Jun Hee akan dilakonkan oleh Jo Joon Young, juga seorang remaja lelaki berusia 18 tahun yang ingin melihat dunia lebih jauh. Dia mempunyai badan yang lemah dan mendapat pemindahan buah pinggang daripada rakannya, Go Yoo. Selepas menjalani pemindahan buah pinggang, dia mendapat lebih banyak kesan sampingan dan merasakan bahawa dia semakin menjadi seperti rakannya, Go Yoo.

Pelakon Jang Yeo Bin akan memegang watak Han Seo Yeon, pelajar pertukaran yang menjadi pesaing Go Jun Hee untuk tempat pertama di sekolah. Han Seo Yeon digambarkan seorang remaja perempuan yang cantik, namun dia mempunyai rahsia yang tidak dapat diungkapkan, jadi dia tidak rapat dengan orang lain dengan mudah, meningkatkan jangkaan tentang bagaimana Jang Yeo Bin akan menggambarkan watak misterinya.

Sumber : Naver 

loading...