BLACKPINK umum konsert ‘The Virtual’ di PUBG Mobile hujung bulan ini

BLACKPINK akan menjadi artis K-pop pertama yang mengadakan konsert dalam permainan!

Pada 12 Julai, BLACKPINK berkongsi poster merah jambu dan hitam yang menarik bagi mengumumkan kerjasama mereka dengan PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) Mobile untuk konsert dalam permainan mereka “The Virtual” yang akan datang akhir bulan ini.

Seorang wakil YG Entertainment berkongsi, “Selain 3D avatar ahli, bunyi dan persembahan 3D akan dihidupkan melalui teknologi berkualiti tinggi syarikat pengeluaran permainan PUBGM.”

Mereka menambah, “BLACKPINK akan mempersembahkan lagu istimewa di ‘The Virtual.’ Konsert yang akan berlangsung di dunia maya itu akan memberikan peminat pengalaman baharu yang unik. Khususnya, persembahan itu akan dilengkapkan dengan tangkapan gerakan, menambah suasana seperti hidup yang serupa dengan tawaran sebenar.”

Ini merupakan kali kedua kumpulan gadis itu bekerjasama dengan PUBG sejak permainan itu menggunakan lagu daripada “THE ALBUM” BLACKPINK sebagai muzik latar lobi untuk PUBG Mobile.

Konsert itu akan berlangsung pada 22-23 Julai dan 29-30 Julai di Amerika Utara dan Selatan dan 23-24 Julai dan 30-31 Julai untuk seluruh dunia.

Untuk butiran lanjut cara memuat turun permainan selewat-lewatnya pada 15 Julai termasuk untuk mendapatkan tiket konsert percuma anda, lawati ‘Twitter rasmi PUBG Mobile, di bawah.

Adakah korang teruja untuk konsert dalam permainan BLACKPINK yang akan datang?

Sumber : sportskhan

loading...