Kesal dikejari ketika tengah terhuyung-hayang, Luhan sindir paparazzi seperti anjing peliharaannya

Baru-baru ini, Luhan, bekas ahli EXO ini meluahkan rasa kesalnya secara berkias terhadap perbuatan paparazzi yang tidak henti-henti mengejarnya, kini pula dalam keadaan dirinya tengah kemabukan.

Luahan Luhan itu merujuk kepada klip video diambil oleh paparazzi, menunjukkan dirinya baru selesai makan malam dan keadaan terhuyung-hayang sebelum dipapah oleh rakan-rakannya untuk masuk ke dalam kereta. Sebaik saja tertularnya klip video tersebut di weibo, Luhan meluahkan rasa kesalnya di instagram kemudian.

Sambil menyertakan gambar anjing peliharannya yang kelihatan sugul, Luhan berkata, “Tengoklah kamu ini, tetap juga mendengar. Kau tak boleh asyik bergambar bersama aku tiap-tiap hari.” Kapsyen Luhan berikut dikatakan menyindir perbuatan paparazzi yang diumpamakan dengan anjing peliharaannya.

Netizen yang bersimpati dengan nasib dialami oleh Luhan itu kemudiannya mengulas, “Memanglah selebriti sering jadi tumpuan hingga dikejari dan diambil gambarnya, tetapi privasi mereka juga harus dihormati.”

Selain akan mempromosikan single terbaru berjudul ‘Slow Ride’, Luhan kini sedang menjalinkan hubungan cinta dengan pelakon Guan Xiao Tong dan dikhabarkan akan berkahwin.

Sumber: weibo

loading...