Terasa dirinya sudah tua, Jin BTS ingatkan Namjoon supaya berfikir seperti orang muda

May be an image of 2 people and text that says 'rkive 이제 정말 얼굴이 서른 같네요.. 14m Edited jin 임 12m 정신력 문제다 20살이라 생각하면 20살 76979 likes rkive 11m @jin 아.. 686 likes'

Namjoon mengeluh tentang mukanya yang kini sudah seperti seseorang sudah berusia 30-an di dalam satu hantaran di laman instagram-nya.

Bagaimanapun, dia disapa oleh Jin, satu-satunya ahli BTS yang sudah pun menjangkau usia 30-an mengikut umur Korea (29 tahun ialah usia sebenarnya) yang mungkin tersentak dengan keluhan Namjoon itu.

“Wajahku macam orang yang sudah berusia 30-an,” kata Namjoon.

“Ini memang berkait dengan cara kau berfikir, kalau kau rasa umur kau baru berusia 20-an, maka umur kau tetap 20-an,” telah Jin mengingatkan Namjoon supaya berfikir seperti orang muda. Namjoon hanya membalas, “Ah…”.

Netizen yang sentiasa mengamati interaksi antara kedua-dua ahli BTS, memahami Namjoon seorang yang agak matang daripada usianya jika dibandingkan dengan Jin yang tidak begitu kisah dengan keadaan dirinya walaupun usianya kian menginjak.

BTS kini sudah pun pulang ke Korea untuk proses berehat panjang setelah membuat persembahan besar-besaran di Los Angeles tempoh hari. BTS turut membawa pulang beberapa kemenangan di People Choice Awards dan American Music Awards yang berlangsung sewaktu keberadaan mereka di situ.

loading...