Eric Moon akan menjadi ‘perisik’ di sisi Yoo In Na di dalam drama terbaru, MBC The Spy Who Loved Me

Image may contain: 2 people, people standing and closeup

Eric Moon dan Yoo In Na sudah mengesahkan akan membintangi drama terbaru MBC berjudul The Spy Who Loved Me. Turut sertai ialah pelakon Im Joo Hwan.

MBC The Spy Who Loved Me berkisarkan tentang kisah cinta yang berputik di antara tiga orang yang dalam keadaan seolah-olah sedang mengintip dengan setiap daripada mereka sebenarnya menyimpan rahsia tersendiri. Yoo In Na akan membawa watak sebagai Kang Ah Reum, seorang yang mempunyai impian untuk menjadi pereka fesyen kahwin yang terkenal di seluruh dunia manakala Eric Moon akan membawakan watak Jeon Ji Hoon, bekas suami kepada Kang Ah Reum, yakni penulis blog perlancongan yang berselindung di sebalik identiti sebenarnya, agen perisik. Mereka terpaksa bercerai pada mulanya namun dipertemukan semula di dalam satu kejadian tidak diduga kemudian.

Im Joo Hwan pula memegang watak ‘Derrick Hyun’, suami terkini kepada Kang Ah Reum. Beliau bekerja sebagai pegawai diplomatik tetapi sebenarnya berselindung di sebalik identiti seorang perisiki juga.

MBC The Spy Who Loved Me akan mendapat khidmat sutradara Lee Jae Jin (“MBC The Banker”) dan penulis skrip yang baru memulakan kerjaya di dalam bidang drama, Lee Ji Min yang sebelum ini sudah pun berkarya sebagai penulis skrip untuk filem-filem hebat seperti The Age of Shadows, Forbidden Dream, dan The Man Standing Next. MBC The Spy Who Loved Me akan disiarkan mulai Oktober tahun ini.

Sumber: sportseoul

loading...