G-Dragon ‘Comeback’ Jun 2017

CEO YG entertaiment, Yang Hyun Suk mengumumkan Kemunculan kembali G-Dragon secara solo pada awal bulan June 2017 ini.

Sebelum ini pada 30 December yang lepas, Yang Hyun Suk hanya membuat kenyataan tidak rasmi mengenai perancanganya untuk mengeluarkan album solo G-Dragon pada bulan Jun

Sehingga hari ini hanya beberapa gambar yang tersebar mengenai G-Dragon sedang merakamkan MV terbarunya itu, dan GD dilaporkan sudah selesai merakamkan 2 music video. Selain daripada itu G-Dragon juga dijadualkan akan mengadakan concert solo di Sangam World Cup Stadium, Seoul pada 10 Jun 2017 dan semua peminat mengatakan pada hari itu juga lagu terbarunya akan dikeluarkan.

Yang Hyun Suk juga telah memuat naik satu gambar di Instagram peribadinya G-Dragon dan Taeyang dari Bigbang dengan caption:

“My Family My Brother. We are recording the last fixation. All work is finished today. No unconditionally in early June. It was 17 years with them. It is 17 years to come together. I also retire. Fighting GD. The next was the Taeyang and officially announced the return of the dragon”

Yang Hyun-suk menambah kenyataanya

“The next runner will be Taeyang. After the G-Dragon, the comeback of Taeyang can not be easily predicted, so it is enough to attract great attention. ‘Ringa Linga’ is also a solo musician in dance and singing as a musician has revealed the ability of Taeyang is attracting attention in the summer.

Bermula pada minggu lepas Bigbang sedang sebuk mengadakan fan meeting ‘Big Bang Special Event 2017’ di Fukuoka Yahoo Japan Dome. Dan pada 30 & 31 Jun ‘ BIGBANG SPECIAL EVENT 2017’ akan diadakan di Tokyo Dome, 3 & 4 Jun di Kyocera Dome Osaka.

G-Dragon akan mengadakan World concert solonya bermula di 3 negara Asia iaitu Macau, Singapura dan Bangkok. Dan 8 bandar di North America Seattle, San Jose, Los Angeles, Houston, Chicago, Tokyo, Miami, New York, Toronto dan menyusul pula di Shizuni, Brisbane, Melbourne and Aucklan dan tiga dome cities di Japan (Fukuoka, Osaka and Tokyo)

Bagaimana untuk concert Taeyang pula ‘SOL JAPAN STADIUM LIVE 2017” akan diadakan di Japan pada bulan July dan Ogos 2017.

loading...